{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.653 visninger | Oprettet:

Michael J
Michael J
Tilmeldt:
4. dec 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Køb af Opel Insignia {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har set mig lun på en st. car udgave at sådan en Opel Insignia, men efter at have læst diverse tråde på dette forum har jeg fået lidt betænkeligheder.

Bilen står oplyst til at være en 2010, Edition, 1.8 benzin. Her melder første spørgsmål sig: Hvordan kan jeg se at det er en 2010, og ikke en 2009 der først er indregistreret i 2010? Kan man se det ud fra stelnummeret?

Derudover har jeg noteret mig følgende:
Små problemer:
1) El-varmen i forsæderne har der været/er der problemer med
2) Der kan trænge vand ind ved bagklapknappen
Kan nogen oplyse om det er let/billigt at fixe ovenstående? Og evt. hvordan det gøres?

Store problemer:
3) Bremseskiverne bliver skæve. Hvad er årsagen til dette? Konstruktionsfejl? Dårlige skiver, eller?
4) Zink opkog. Der er tilsyneladende et problem med dette bagerst/underneden på modellen. Sælger har oplyst at bilen har været på Opel-værksted for at få fixet dette. Men hvordan fixes dette korrekt? Skal man slibe det helt ned, forzinke og så lakere op igen?

Hvis jeg har overset nogle problemer må I gerne kommentere på det smiley

Sidst men ikke mindst prøver jeg at lave et budget på hvad service koster på årsbasis. Så vidt jeg ved hedder det 30.000km/1 år. Men hvad koster et typisk service? Henholdsvis stort/småt service?
Hvad med tandremsskifte? Er det specielt dyrt på en Insignia? Jeg har fået oplyst at det skal ske ved 120.000km. Den aktuelle km stand er 90.000.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Opel Insignia
Kommentér på:
Køb af Opel Insignia

Annonce