{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.984 visninger | Oprettet:

Kabinevarmer/oliefyr eftermontering {{forumTopicSubject}}

Hej

Ville høre om det var muligt at få eftermonteret oliefyr i min kones bil som er en Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro - 2010 "4F" da jeg har det i min Audi S6 er min kone blevet helt vild med det, så tænkte på om man kunne få det eftermonteret i hendes bil hos audi og hvad er pris på det ? eller kan det bedre betale sig at købe det et andet sted ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinevarmer/oliefyr eftermontering
  • #1   8. dec 2013 http://padborg-elektro.dk/shop/index.php?route=common/home

    De ved noget om den slags.


  • #2   8. dec 2013 www.webasto.dk

    Men udover det, så undrer det mig, at du har biler for en million (mindst?), og kan ikke engang selv finde ud af, at søge på sådan noget?

    Søge oliefyr til bil
    Firmaer dukker frem
    Ring og spørg smiley


    Eller var det nu bare lige for at sige, at din kone har en (indsæt meget lang bil-titel her)? smiley
    Og ja, gu er jeg da misundelig, men det er ikke det det handler om smiley


  • #3   8. dec 2013

    Martin

    Hvad har dyre biler og intelligens med hinanden at gøre?


  • #4   8. dec 2013 Intet

    Glem det. Gider ikke bruge min morgen på at forklare hvad jeg mener, hvis du ikke forstår det.


  • #5   8. dec 2013 Har fundet frem til webasto.dk men kunne jo være der var nogle der havde erfaringer med det og derfor meget rart og høre hvad andre mener.
    Fordi man har mange penge betyder det vel ikke at man ikke må spørger om ting man gerne vil vide lidt om ?


  • #6   8. dec 2013 Jeg forstår udemærket hvad du mener. <b>Jeg spørger dig hvad det har med hinanden at gøre</b>.

    Manden spørger om der er nogle andre steder der kan anbefales. Jeg søger selv lidt rundt omkring efter steder, der kan montere fyr i samme bilmodel. Så det vil da ikke være af vejen med andres erfaringer.


  • #7   8. dec 2013 Nej bestemt ikke, selvfølgelig må du det smiley

    Men hvis du havde fundet frem til Webasto, vidste du også at det var muligt, right?

    Så skulle du have spurgt efter erfaringer i stedet for smiley

    Og så synes jeg stadig, at når folk nævner hele bilens titel, at det lugter lidt af: "Jeg har mange penge" og igen, IKKE at der er noget galt i det smiley

    Jeg har nok bare lige en morgenprut der skal ud smiley


  • #8   8. dec 2013 Og jeg svarede dig: Intet

  • #9   8. dec 2013 Det har du måske ret i.

    Det ved jeg ikke, da det ville være rart hvis der var nogle der havde erfaring med denne bil, hvis jeg skulle vise jeg har mange penge skulle jeg nok nærmere skrive mine 2 andre bilers titel. Men nu har det her intet med penge eller dyre biler at gøre, men et spørgsmål der lyder om der er nogle der har erfaringer med det og kan sige om det er noget de er blevet tilfreds med.


  • #10   8. dec 2013 Har du spist søm? Nu skal man 99% af gangene spørge trådholder om hvilken bil der er tale om, når de søger hjælp til noget. Nu er der så endelig en der skriver bilmodel, og så skal man straks have smidt "se mig, se mig" kortet i hovedet?

    Kan det ikke være totalt ligemeget om han skriver; "<b>...eller kan det bedre betale sig at købe det et andet sted</b>" eller "<b>Er der nogen der har erfaringer med andre steder</b>"

    Nu må du fandeme komme ind i kampen.


  • #12   8. dec 2013 Team-wolf.dk

    Der sidder en supplementary heater i. Den varmer ikke vandet op, det er blot et 1000W varmelegeme der sidder bag luftdyserne, som sørger for varm luft ved koldstart.


  • #13   8. dec 2013 Hvis det var min bil ville jeg ikke få det monteret hos audi .en hos en der monterde dem næsten dagligt priserne svinger fra ca 10-20 tusinde alt eftrr hvordan det skal kunne styres. Jeg har kun gode erfaringer med eftermontering af fyr i mine biler (dog aldrig biler i din prisklasse) håber dette er et brugbart svar
    Vh


  • #14   8. dec 2013 OK jeg prøver lige at rykke tilbage til oprindeligt emne:

    Ja, du kan sagtens montere deisel/benzinfyr i biler der ikke har, det samme gælder for jeres audyt.

    I kan få det eftermonteret hos de fleste autoværksteder, det er en dejlig nem operation. Der skal trækkes lidt kabler og der skal smides et lille T-stykke på fuel line, that's about it.

    Jeg anbefaler i får det der har SMS styring. jeg ved godt det er lidt dyere og ret "gejlet" men hold da op hvor er det lækkert at man bare kan smide en app på sin tlf. og så hver gang man har vækkeuret sat til at man skal op på arbejde, så tænder den lige for fyret så det passer med at bilen er klar når du skal afsted.

    Jeg har erfaring på området fra E C diesel / auto-G randers. De kan sagtens finde ud af fyr og de sælger både webasto og eberspächer fyr.

    Håber det hjalp.


  • #15   8. dec 2013 Tak, Carsten. Jeg er også helt hooked på SMS styring, det er top fedt at kunne styre det, uanset hvor man er.

  • #16   8. dec 2013 Jeg kunne også godt tænke mig at have det i min smiley men ja, der er jo mange ting jeg gerne ville have i min smiley

  • #17   8. dec 2013 Mit næste projekt bliver eftermontering af Adaptive Cruise Control. (ACC). For satan det er lækkert at køre med.

    Men ja, sådanne ting koster knapper og bilen skal undværes osv.


  • #18   8. dec 2013 Det lyder fandme spændende smiley det har jeg alligevel aldrig prøvet, kun alm. speeder-mursten smiley

  • #19   8. dec 2013 Jamen det der med fartpilot er jo lækkert, men satme ikke når andre ikke kører med det, så henter man hele tiden ind på folk, og skal selv korrigere for det.

    Med ACC holder den hele tiden en bestemt afstand, så hvis man når op til en forankørende, bremser den selv ned og bliver ved med at holde afstanden.
    Det er satme bare fedt!


  • #20   8. dec 2013 Ja det kunne jeg godt se, det hænger ofte sammen med andre anto-crash elementer smiley hammer smart.

  • #21   8. dec 2013 Thimofey

    jeg kan stærkt anbefale Adaptive Cruise Control ! det er super lækkert. Det har vi i vores biler og når man først har det kan man ikke undvære det smiley


  • #22   8. dec 2013 Carsten

    Tak for hjælpen. Er der nogle der ved hvor vi ligge henne i pris på det ?


  • #23   8. dec 2013 Mads.

    Desværre har jeg ikke et prisoverslag, men jeg kan ikke forestille mig det er under 10-15 kilo


  • #24   8. dec 2013 Carsten

    Så længe det ikke er over 20 kg så synes jeg godt det kan betale sig at investere i smiley


  • #25   8. dec 2013 ja hvis man har pengene så er det smiley jeg må nøjes med en stor jakke og et viskestykke smiley

  • #26   8. dec 2013 det så rigtigt nok smiley
    Men jeg synes det er en go ting at investere i pga. det spare tid om morgen, samt er det da rigtigt rart at komme ned i en varm bil istedet for man sidder de første par minutter og fryser smiley

    Jeg kan slet ikke undvære det i min bil, så kan godt forstår min kone gerne vil have det, os når det er hun køre vores barn om morgen så hun ikke skal sidder og fryser imens hun skraber is af smiley


  • #27   8. dec 2013 Havde jeg knasterne havde jeg da også gerne smidt det i smiley

  • #28   8. dec 2013 Hej Mads.
    Synes du skal få nogle priser, både fra Audi og uautoriserede forhandler.
    Har selv monteret en del, bare ikke i Audi, men BMW, selve fyret er det samme, men monteringssættet er langt fra det samme, ved også at nogle BMW'er kan starte/stoppe/time det fra bilen af, alt efter udstyr, det kan de uoriginale ikke, pga det er styret over bus-ledning, igen BMW, ved ikke med Audi, men det org. er også 5-7 kg dyrere, men få nogle priser. Bosch-værksteder plejer at være skrappe til de uorg, havde jeg pengene, havde jeg købt org smiley
    God jagt

    PS. Satte varme i barnestolene, da ungerne var helt små, det var de vist glade for, når de skulle ud i en varm bil smiley , ikke kun mor og far, der skal have sædevarme.


  • #29   8. dec 2013 Der er jo også den bonus, at det skåner bilen for koldstarter. (=

Kommentér på:
Kabinevarmer/oliefyr eftermontering

Annonce