{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guide til køb og salg på BG
  • #1   15. dec 2013 Nej

  • #2   15. dec 2013 Spild af tid, det hele..

  • #3   15. dec 2013 Du giver ikke voldsomt meget mening BDOG?

  • #4   15. dec 2013 Tror du alvorligt ment at dem der sætter noget til sælg på de "forkerte" måder ulejliger sig med at kigge din guide før de sætter til salg? Lidt optiistisk...

  • #5   15. dec 2013 Det har åbenbart ikke den effekt jeg havde håbet, det indrømmer jeg.

  • #6   15. dec 2013 hvis man kunne få folk til at vurdere "Er min annonce seriøs - JA/NEJ" så kunne man måske få folk til at tænke mere over deres annoncer... men tror desværre bare generelt folk herinde tror de kan spinde guld på lort.

  • #7   15. dec 2013 hvad jeg tror er, at ingen forstår at en pris som 1234, har en negativ konsekvens.

    Det er lidt som at man sidder og søger på bilbasen og WHAM så er der en sprit ny superbil til ingen penge.. nå nej, et leasing tilbud.

    Fordi jeg søger jo også igennem 15 sider biler til salg for at se på leasing tilbud.
    Jeg bliver irriteret på dem og ønsker de brænder op i helvede, så tadaa, negativt.

    Og nej, negativ pr er ikke bedre end ingen pr i dette tilfælde.

    Jeg fatter ikke folk, specielt ikke at de gider. BG kunne LET programmere en "guide/wizard" til at oprette en annonce hvis de gad. Det er slet ikke særlig svært for de mennesker der arbejder med det. De skal bare tage sig sammen.

    Det er det samme med folk der opretter 3 salgs annoncer for samme vare, eller opretter en salgsannonce fordi de vil købe noget eller opretter en bytteannonce og skriver "INGEN BYTTE"

    Man kunne også overgå til en anden platform, eller et indlægs tjek.

    F.eks. under annoncer, i stedet for at aflægge indlæg, så aflægge bud.
    Ligesom en auktion nærmest. Så kan man som sælger vælge hvor mindstebud skal starte.

    Men kan også lave en knap der hedder "ingen bytte" til når man opretter annoncen, give annoncen et ikon herfor og lade et lille script scanne de indlæg der bliver lagt til en annonce for ordet bytte. hvis det så fremgår så kan den lave en pop-up "brugeren accepterer ikke byttetilbud, hvis dette ikke er et byttetilbud tast x5x i feltet og tryk fortsæt, ellers tryk annuler og rediger dit indlæg"

    så skal der i det mindste bare lidt aktivitet for at blive en idiot.


  • #8   15. dec 2013 Jeg er enig i hvad du siger, men dine ønsker om at din guide redder BG fra tabere, der ikke kan finde ud af det mest simple, er håbløst. Det er jo ikke noget innovativt du har gang i, men noget mange andre før dig, også har prøvet på. Eftersom dét ikke har virket, hvorfor skulle det så nu?

    Det har lige så stor virkning, som de utallige underskriftsindsamlinger og Facebook linke sider, der florerer =Nada!!!!!!!


  • #9   15. dec 2013 BDOG - er der bare én der læser debatten og forstår, om han blander sig eller ej, at den måde han før lavede annoncer på var elendig så har jeg nået mere end jeg håbede.

    Mit mål var at få en dialog igang, og forhåbentlig kunne jeg fange nogle af dem fra redaktionen på BG hvis jeg var virkelig starstruck heldig.


  • #10   15. dec 2013 Ambitioner er en god ting...

    Noget andet er at drømme..

    God vind smiley


Kommentér på:
Guide til køb og salg på BG

Annonce