{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 320 motor olie m52
  • #1   15. dec 2013 5-40

  • #2   15. dec 2013 Fuldsyntetisk eller ? Der står i minbog det skal være SAE-klasse???

  • #3   15. dec 2013 Kan anbefale Castrol olie, det anbefaler BMW selv... og især deres Castrol Magnatec som er metalsøgende, så det søger ud de vigtigste steder samt skulle være forebyggende imod tikken... Har selv brugt deres Castrol Magnatec 5W40 på mine de sidste par e39 og det var en succes... ingen tikken eller oliebrug.
    Havde en touring (2,8 motor) som fik lavet service på værksted hvor en kammerat var værkfører og de brugte deres olie (tror nok det hed Lazer, eller så var det Total er ikke sikker) i en 5W30... Motoren spiste en del olie på kort tid og begyndte at tikke en del pludselig! havde spist 1,5-2,0 liter!... efterfyldte hurtigt med noget mere olie, men fik lavet nyt olieservice og skiftet filter og olie til Castrol Magnatec 5W40, og skulle kun have efterfyldt ca 0,5 l efter en lille uge, og så var der ikke mere oliebrug!

    www.billigbilpleje.dk er billig med deres olie!
    http://www.billigbilpleje.dk/product/castrol-magnatec-5w40-c3-5-liter-510/


  • #4   15. dec 2013 Super mange tak. Det er også en af dem den siger når jeg slår den op på landberg

    Motor (B) Bedst EDGE (FST) 0W-40 A3/B4 (b, c) (a)
    Bedre Magnatec 5W-40 A3/B4

    Mange tak for hjælpen og den fine beskrivelse samt link smiley


  • #5   15. dec 2013 Jeg har altid købt original BMW 5w40 fuldsyntetisk olie, til min M52B20.. Har kørt 450.000 og spinder stadig som en ny maskine.. Men ellers fornuftig råd fra martin smiley

Kommentér på:
Bmw e46 320 motor olie m52

Annonce