{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Bremserør bmw e34? {{forumTopicSubject}}

Hej min bmw e34 fra 1996 er lige dumpet til syn fordi det lange bremserør fra forstærkeren og bagud er tæret, kan ikke finde et sæt og tænkte på om i ved, om man må sætte en bremse slange op istedet for røret, jeg har skiftet bremse rørene bag i, der kunne jeg bruge rørene fra en lupo så mufferne er en standard størrelse? ellers andre gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremserør bmw e34?
  • #1   20. dec 2013 Skal være i rør.

    Køb da en rulle bremserør og en håndfuld nipler samt et kraveværktøj. Det koster ikke det vilde og så er det bare så mange gange nemmere og billigere og kunnet lave dem selv.

    Købte selv et kraveværktøj i THansen engang. Det virker fortrineligt og sparet mig en masse ærgelser når man har synet gamle biler. Ellers må der vel være et værksted eller en venlig sjæl der lige laver et rør til dig hvis du kender længden


  • #2   20. dec 2013 jeg har godt overvejet det har sæt man kunne få hele sættet for 300 med 5m bremse rører rørskærer og muffer smiley

  • #3   20. dec 2013 Hvis du kan finde et sæt til 300,- syntes jeg det var en god ide og købe et.

    Det er bare så meget nemmere bare og have sådan noget på lager når man laver lidt bil. Der kan gå laaang tid mellem jeg har gang i mit eget, men bare det og kunnet gå ud og lave et bremserør når man har behov for det. Det er guld værd smiley

    Man kan jo ikke gå ned på grej - vel ? smiley


  • #4   20. dec 2013 vis ikke røret er særligt rustnet så kan du bare slibe det med noget sandpapir til det er blank så bliver den synet så kan du bare give det noget maling bagefter så det ikke rustner igen

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   20. dec 2013 morten m har så evigt ret smiley aldrig fuske med bremserør, bare på med et nyt, og når du først har købt værktøjet koster det næsten ingenting at lave et nyt rør der passer 100 procent i længden, færdiglavede rør kan nogle gange være lige korte nok

Kommentér på:
Bremserør bmw e34?

Annonce