{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

René P
René P
Tilmeldt:
21. dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Speeder respons {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri

Jes prøver at søge nogle svar på hvad min Mazda 5 evt fejler, håber i kan hjælpe mig med nogle kvalificerede bud smiley

Når bilen er kold tager motoren ikke rigtig fat før jeg kommer 2500-2700 omdrejninger.. Når jeg har kørt nogle km og motoren er varm, forsvinder det men vender periodevis tilbage, nogle forslag til hvad det skyldes?

Mvh
René


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speeder respons
  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   21. dec 2013 Det er forresten en 2,0 DE smiley

  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   21. dec 2013 Det er nok en god ide, men tænkte bare om der var nogle med erfaringer.. Det er fordi jeg skal kører en masse i julen og ville hører om noget kunne tage skade eller lign smiley

  • #4   21. dec 2013 Dvd'en lyder til at være godt kokset til. Den kan nemt lave de symptomer på en RF-T motor...

  • #5   21. dec 2013 Egr ventilen..."

  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   21. dec 2013 Okay er det noget der for betydning og kører lidt med?
    Nu er jeg ikke den store bil nørd og har aldrig hørt om egr-ventil, men er det noget man kan rense eller nemt skifte?


  • #7   21. dec 2013 Nej ikke som sådan. Problemer kan opstå med dit partikelfilter hvis du ignorerer det.Delene til sådan en motor er ikke gratis, så normalt renser jeg den... Hvis du ikke har det store kendskab til biler, så hold fingerne væk. Vent til efter jul... Mener en egr ventil koster 4000 + moms til sådan en...

  • René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   22. dec 2013 Har hørt man kan hælde noget rensende væske i med diesel som kunne afhjælpe tilsodningen, er det noget man kunne gøre indtil man kunne få den renset eller skiftet?

Kommentér på:
Speeder respons

Annonce