{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  zafira 1.9 cdti 100 hestes?
  • Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #1   19. jan 2014 Jeg har haft 120 hestes versionen som firmabil, og kan kun sige god for den. Den kørte meget lækkert, og med et godt træk. Dog er der mange i firmaet der har haft problemer med alt fra gearkasse, til motor, til aircondition. Jeg havde dog ikke nogen problemer de 2 måneder jeg havde den. Dog skal man være MEGET opmærksom på rust.

  • #2   19. jan 2014 okay rust

    men du siger motor, gearkasse og aircon:O det jo 3 ord som kan blive rigtige dyre hmm smiley

    har fundet en fin zafira den på linket. 6g og 100 hestes version, samt nedvejet til den lave vægtafg. og koster kun 3550 kr om året.


  • #3   19. jan 2014 Jeg har haft en Zafira 1.9 CDTI 100 hk og kørte næsten 90.000 km i den (40-130.000 km) fik skiftet generator på den ved 70.000 km men ellers var der ikke noget med den.
    Nok den bil jeg har været mest glad for.


  • #4   19. jan 2014 Jeg har lige købt mig en 120HK og i min søgen kom jeg bla forbi de nævnte ting i denne tråd men også at man skal tjekke knapper til rat betjening dog er det en lille ting. Har også haft en 150HK som firmabil kørte nok ca 30000km i den uden problemer mener dom havde kørt omkring 80000km da jeg overtog den.

  • Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #5   19. jan 2014 #2
    Det kan da også være værkstederne har været lidt for glade med at skifte ting. Det er kun leasede biler vi har, så alt der er i vejen med dem skal bare laves, så måske mekanikerne har været lidt kreative med hvad der har været galt med bilerne? Jeg er ikke selv mekaniker, og har meget begrænset viden indenfor området, så om der rent faktisk HAR været brug for at delene skulle skiftes, eller det bare har været en mindre der har været galt, skal jeg ikke kunne udtale mig om. Værkstedet har i hvert fald været glade for både at skifte turboer, og gearkasser.


Kommentér på:
zafira 1.9 cdti 100 hestes?

Annonce