{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alfa romeo
  • #1   22. jan 2014 den ruster i bagenden,ved de bærende dele,også hvis tandremmen smutter, så de 7000kr væk

  • #2   22. jan 2014 hvorfor skulle tandremmen smutte?

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #3   22. jan 2014 El kan drille, og som nævnt rust ..

    Om det er en dårlig bil ved jeg nu ikke .. Alfa har en form for sjæl man ikke finder ved ret mange andre biler ..
    Jeg havde en 156 1,8 ts fra 99, i det år jeg havde bilen var der aldrig et eneste problem med den ..
    Den blev vedligeholdt som normalt med olie osv ellers kørte den bare, og den fik absolut en del klø for at sige det pænt ..
    Desuden havde den gået næsten 300.xxxkm da jeg solgte den ..




  • #4   22. jan 2014

    en,alfa 156 er en ganske udemærket bil er rigtig glad for min og fatter har også lige købt en fordi han sys min var "dejlig"

    har fået afvide man skal huske at tjekke olie da de har ry for at bruge olie og den skal helst være ved max og så skal tandrem skftes ved vær 80k km
    og det vigtigste er at motoren blir kørt varm inden den blir skudt af


  • #5   22. jan 2014 Og der er "gulvtæppe" i inderskærme HUSK at tjek for rust under det da det er OPRIMALE betingelser for at ruste under sårn en tæppe vis der kommer vand ind smiley

  • #6   22. jan 2014 ja bil ,det jo kun et styk rem,ja hvorfor iiiikkkk


  • #7   22. jan 2014 ^^ den springer jo ik nemmer på en alfa end alle andre biller ? Dårligt agumet for det en dårlig bil

    man kan sige grunde til det er en dårlig bil
    1% faktisk viden
    99% bare fordi


  • #8   22. jan 2014 og din jannich er 118 PROCENT INGEN VIDEN

  • #9   22. jan 2014 Det dejlige biler er selv helt pjattet med 155'eren og overvejer lidt at købe en 75er til track Day.. 156 har fået det irriterende twinspark hvor et rør er mindre end der andet (er det eks ikke i en 155er)

  • #10   22. jan 2014 Ja henrik du vidst oppe på 100% bare fordi smiley

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #11   22. jan 2014 Det er mest 2,0 ts der "springer" remmen ..
    Der er åbenbart et eller andet der gør de har den svaghed ..
    Nu springer andre biler jo også remmen, kæder går til osv så den holder ikke helt som at det gør en alfa til en dårlig bil ..


  • #12   22. jan 2014 Sø-propel >>> Har du drukket af natpotten..... tændrørerne er forskellig størrelse på en 155 ts´er lige så vel som det er på en 156 ts.... så det en ommer hvis du tror andet.. Så skal det være fordi du sammenligner med en Nord motor som du også kan få i en 155´er...

    Når det så er sagt... så er en 156´er en fantastisk køremaskine, den er bare lidt sjovere i de skarpe sving end så mange andre... bevares den har sine svagheder, men hvilken bil har ikke det... De tidligere årgange havde et slemt problem kaldet rust. men fra 2001 har det stort set ikke været et tema som sådan mere end andre bilmærker.. motormæssigt, tja, 2.0 ts har desværre et ry for at tandremmen sprænger, sjovt nok har det kun været et stort problem i 156´eren
    ( Har lige solgt en 155 2.0 ts 16v med 280.000km på klokken, aldrig sprunget remmen+ aldrig været åbnet) . 1,8´eren derimod er en solid maskine og er fuldt på højde med 2.0. et alternativ er at vælge en 2.0 jts istedetfor... endnu bedre så vælger man den gode gamle Busso motor ( 2,5 V6 24v ) dog synes jeg den bliver lige lidt for næstung med sådan en, men det er fanme sjovt, og så lyder den bare godt...... kan kun sige, god fornøjelse, Alfa Romeo er en bil der gror på en....


  • #13   22. jan 2014 tak for de hurtig kommentar .. fatter bare ikke hvor den har fået sit så dårlige ry , at folk ligefrem er bange for alfa smiley

  • #14   22. jan 2014 fordi de ikke selv har haft en, men hørt alt det slemme fra deres kammerats fætter´s mor´s onkel som har haft en alfa romeo smiley som regel derfor smiley

    Ej Alfa Romeo og Fiat, har været ekstremt storslemme til at fejle i elektronikken samt ruste op inden de forlod fabrikken, det var dengang de blev bygget af genbrugs metal.... men det har så hængt ved i alle årene frem, og hænger stadigvæk lidt ved....



Kommentér på:
alfa romeo

Annonce