{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Hjælp til pris på citroen evasion {{forumTopicSubject}}

Hey da jeg har sådan en fin citroen evasion 7 pers camper stående som simpelthen er for stor til os søger jeg hjælp til hvad pris sådan en skal sættes til så vi kan finde noget mindre.
Den er fra 2000.
Sidst synet i 6 måned 2013.
Har kørt 176000. Har dB airbag elruder elspejle klima anlæg centrallås rat betjening af radio osv.
Den har en lille bule i den ene bagskærm men virklig ikke ret stor. Kan godt rettes ud igen.


Hvad vil i tro sådan en er værd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pris på citroen evasion
  • #1   26. jan 2014 ikke meget over 20.000 måske 25.000 hvis det er en HDI.

    Det er jo ved at være en gammel vogn og der er ikke mange der gider en camper mere.


  • #2   26. jan 2014 Det er desværr ikke en diesel men en 2.0 benzin.

  • #3   26. jan 2014 Nej du har nok ret. Men igen så behøver man jo kikke campere med den. Man kan jo osse bare bruge al den dejlige plads der er i den. 7 sæder med rimlig bespændes hele vejen rundt.

  • #4   27. jan 2014 problemet er jo at når det er en camper så SKAL! man have udstyret med og det SKAL fungere!. gør det ikke det og man bliver snuppet af skat skal man jo betale afgift.

    og når man SKAL have udstyret med så fylder det jo og der er ikke så meget plads tilbage bagefter,


  • #5   27. jan 2014 Der er da masser af plads. Alt udstyret er i bilen. Både køkken bord osv. Og der er d stadig plads til 7 personer og bagage.

  • #6   27. jan 2014 Du skal jo også have noget telt og noget med, ikke kun køkkenet. Det skal være sådan så du er klar til at campere når du når frem til der hvor du skal være.

    og nej, jeg syndes ikke der er meget plads når alle de ting der skal være der, er der.

    Men det er jo smag og behag. men du kan jo sammenligne med alle de andre som er tilsalg på nettet for at få en pris.

    Du bad om hjælp til prisen, den har jeg givet dig.


  • #7   27. jan 2014 Har skam telt med. Det sidder på taget af sådan en model her.

Kommentér på:
Hjælp til pris på citroen evasion

Annonce