{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Ang defekt toppakning {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har rodet med min bil fordi jeg skulle skifte termostaten, jeg var så heldig at jeg skulle hen og have servostyring af for at komme ind til flangen, og dernæst skal flangen og termostaten manøvreres ind over bundkaret hvor der bestemt ikke er meget plads!

Efterfølgende har jeg så kørt i bilen hvor jeg konstatere at samlingen åbenbart ikke er blevet helt tæt, så jeg kører ind på værksted og afmontere det igen, for så at prøve forfra.

Jeg fylder så vand på, starter bilen og fylder den med kølervæske, jeg sætter mig ind i bilen for at holde øje med temperaturen og for at se om der kommer varme i blæseren.
Så begynder temperaturen og stige til lige over de 90 som bilen skal være, så jeg slukker motoren.

Da jeg så stiger ud af bilen igen kan jeg se at der er væltet vand ud fra den pakning af, så den har jo som sådan ikke kunne køle.
Jeg afmonterer igen og prøver IGEN, starter så bilen, og efter 5-7 minutters tomgang begynder det at boble i kølevandet, det må vel være toppakningen?

Hvordan kontrollere jeg om mit topstykke er skævt?
Er der et sted på Lolland/falster hvor man kan få planet det hvis det er tilfældet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang defekt toppakning
Kommentér på:
Ang defekt toppakning

Annonce