{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste nye mini-bil?
  • #1   12. mar 2014 Kan du nøjes med 2 døre, så kig på en Twingo.

  • #2   12. mar 2014 Nååh ja. Skal være 4 dørs. Og maks pris er 100.000kr. Medmindre de tager en anden bil i bytte.


    Og for guds skyld, intet fransk!


  • #3   12. mar 2014 Vent til den nye Renault Twingo kommer til Danmark, den har fem døre og ser rigtig interasant ud

  • #4   12. mar 2014 Der skal intet fransk være i familien. Så nejtak til renault.

  • #5   12. mar 2014 vent til den nye aygo kommer jeg sys sgu den ser godt ud smiley

  • #6   12. mar 2014 De har kigget på aygo. Men det er en bil de står og mangler nu her. Så de kan ikke vente på en ny model kommer.

  • #7   12. mar 2014 Aygo, C1 osv. - same shit

  • #8   12. mar 2014 jeg ville helt klart vælge Skodas CitiGo:

    Rigtig højt udstyrsniveau. Rigtig god samlekvallitet. Nok den bedste rustbeskyttelse (personlige mening). Mulighed for anhængertræk = bagagebox = stor bil ved behov. Rigtig god plads foran. Billig i forsikring gennem TopDanmark der har et specielt skodaprodukt.


  • #9   12. mar 2014 Den nye Hyundai i10 starter fra 90000kr

    Jeg synes den ser interessant ud, og får gode anmeldelser, og samtidigt med et okay udstyrsniveau i basismodellen


  • #10   12. mar 2014 Var jeg dig havde jeg smidt 13k mere og fået kampagne modellen Life Up! med DK pakke og læderrat, gearknop og bremsegreb. (5 dørs)

  • #11   12. mar 2014 hyundai i10 har overtaget pladsen i følge fdm.. Før var det skoda citigo der var kongen over microerne men nu er det i10eren..
    Køb den smiley


  • #12   12. mar 2014 Life Up! er lige nu et rigtig godt tilbud, men når det så er sagt, så er det bedste til prisen i mikrobil klassen Up! og Citigo, det har også hjulpet på Seat Mii, efter de har lavet om på garantien, og tilføjet lidt udstyr som standard, da den ellers er meget skrabet.

    Seat Mii kan du nok næsten få fra dag til dag. Hvis man vil specificere alt selv, så er det sværere, og der er længst leveringstid på Up! og Citigo, men det har nok sin årsag.

    Det bliver spændende når de nye trillinger fra Toyota, Citroën og Peugeot kommer, de burde kunne leve op til hvad Up!, Citigo og Mii kan nu, og måske gerne lidt mere, men nu må vi se.

    Så alt i alt, bedste bud er nok en Citigo hvis prisen er altafgørende, og hvis man gerne vil have lidt ekstra, så er det en Life Up!.


  • #13   12. mar 2014 Emre >> Det kommer an på hvem du spørger, for BilMagasinet har næsten lige kåret Up! som den bedste mikrobil - i "Bedste Biler Basta".

  • #14   12. mar 2014 Man skal lige huske, at der er mange små detaljer i Up! som IKKE er at finde i Citigo eller Mii'en smiley
    Og leveringstiden er minimal på i hvert fald Up! smiley


  • #15   12. mar 2014 Skodaen er samme bil men billigere.. hvordan skulle up'en være bedre??
    Og nu er det jo i10eren der slår dem alle


  • #16   12. mar 2014 Det er nemlig ikke nøjagtig samme bil Emre. Det er samme motor og stort set ens ja. Men som sagt der er en del små ting, der IKKE er i de 2 andre som der er i Up!

    Bl.a. er bagsmækken af glas (Laaaangt mere luksus) der er en hel del chrome detajler som kun er at finde i Up! osv. Små ting smiley


  • #17   12. mar 2014 Men skulle jeg have købt ny bil idag, havde jeg også valgt at købe Citigo'en vil jeg tro. da jeg ville kunne få fartpilot med i prisen for det jeg gav for min Up! dengang. Det skal så self. siges at det var inden Life Up! kom.

  • #18   12. mar 2014 Ja ved godt de er lidt anderledes ud..
    glas bagsmæk luksus? er det ikk bare en billigere måde at lave det på som resultere i mere vejstøj? smiley synes det var lort på 107eren ihvertfald smiley

    når men nu er det ikk en diskussion omkring dette så trækker mig smiley


  • #19   12. mar 2014 Det kan da kun være dyrer at lave bagsmækken af glas? Og nej, faktisk er jeg overrasket over hvor "vindstille" Up'en er. Du skal huske at der trodsalt er uendeligheder imellem kvaliteten på en fransk bil, og så en Tysk. Også selvom det er en Up! smiley

  • #20   12. mar 2014 Nej er jeg sikker på det ikk er.. Fordi ellers ville de ikk kun bruge glasbagsmæk på billige micro biler smiley

    Ahhh nok mere en fake kvalitet når det gælder vw ihvertfald..
    Bilen virker bedre men er lort ud fra min erfaring..

    Fortryder at jeg købte en Tiguan som firmabil.. Samme alder som min 207er og har kørt 1/3.. Har haft såååååååååååååååååååååååååååå meget lort med den bil... Og den service smc biler giver er sku bare bare den vildeste bundskraber..

    Så ja tysk er måske bedre end fransk men sku ikk VAG smiley ikk ud fra min erfaring..


  • #21   12. mar 2014 Emre >> Nu er SMC nok også det sted du får den ringeste service hos autoriseret VW.
    Du har måske været uheldig med din VW Tiguan, men omvendt har jeg gode erfaringer, for min Polo har i hvert tilfælde ikke haft nogen problemer i de fire år jeg har haft den, og serviceudgifter har været minimale (omkring 5-6.000 kr fordelt over fire år) - så næste bil bliver også en VAG.

    Derudover så er bagklappen på Up! også lavet af metal, men med glas udenpå, det er ikke ligesom 107, Aygo og C1, hvor det nærmest bare er bagruden du åbner.

    Der er mange fine detaljer i VW Up!, og specielt Life Up! og High Up!, men hvis det er en basis bil man søger, så er Citigo det bedre bud.


  • #22   12. mar 2014 Den nye Kia Picanto er under 100.000.. Og de er steget MEGET i kvaliteten de sidste par år..

    Du kan få en Opel Corsa D til 100.000 ligeud nu.. dog skrabet med udstyr


  • #23   12. mar 2014 De har kigget meget på Spark da de kan få bilen med alt ekstraudstyr til samme pris som de andre biler starter på. (ved at indlevere deres gamle bil og få 50.000kr i rabat)




  • #24   12. mar 2014 Kia picanto kan anbefales - vi prøvede dem alle da vi skulle have.
    den havde mest plads, 5 døre, mest udstyr og kørte ifølge os bedst. Men ud og prøv dem alle, og få dine egne indtryk af dem. Det jo smag og behag.


  • #25   12. mar 2014 Hvor meget man elsker sine tysker, må man indrømme at den nye Hyunda i10 er den bedste minibil BASTA! -Men om man vil fransk eller ej... SÅ bliver den kommende Renault Twingo meget interessant.. Vi snakker om en RWD minbil, som bliver lavet sammen med Mercedes...

  • #26   12. mar 2014 Du kan godt Sprake den Spark væk.. Det er en rigtigt kasselort.

  • #27   12. mar 2014 Bare så du ved det.. C1, 107, og Aygo bliver lavet samme sted, en eller anden fabrik i Korea sikkert. Og motoren har Toyota lavet. Ville bare lige skrive det fordi det lød ikke til at du viste det smiley

  • #28   12. mar 2014 Spark er noget lort uden lige... Desuden trækker Chevy sig ud af EU næste år..

  • #29   12. mar 2014 Chevrolet Spark er ikke en god ide, det er nok den ringeste af mikrobilerne.

    Detektiv Driver >> Jeg ser ikke Hyundai i10 som den bedste mikrobil, og jeg har heller ikke læst det nogen steder, så indtil videre holder jeg ved at den bedste jeg har læst om, og den bedste jeg har prøvet har været Up!/Citigo.
    Og jeg har også prøvet andre mikrobiler, inklusive Kia Picanto som også nævnes.


  • #30   12. mar 2014 Den vandt ellers over Up!´en i test i England. Så vidt jeg ved, blev den også årets bil i England. Eller en eller anden pris fik den.


    -Men !! Nu har jeg kigget på dem begge, og jeg er selv til tysker, og skal ikke have nogle små biler, inden du tror jeg er en fanboy... Så er kvaliteten i kabinen bedre, og der er mere benplads i den lille i10. Faktisk er det den største i sin klasse. Dog er udstyret ikke som Up´! og Co.


    Mikkel Tomsager fra BM, sagde selv at han bedre kunne lide den end Up!, Mest på grund af Benpladsen bagi. Nu var det ham, som sagde at Vw up! skulle blive årets bil i DK.


  • #31   12. mar 2014 De ringede til en Chevroletforhandler tidligere og fik af vide at spark var udsolgt i hele danmark.

    Men i stedet kunne de tilbyde en 4dørs Aveo 1.2 til 120.000.
    Er det noget skrammel eller?


  • #32   12. mar 2014 Næ. men det er også en anden klasse? Der kunne man ellers få biler som Nissan Micra, Opel Corsa, og Dacia til samme pris.

  • #33   12. mar 2014 Ikke med samme mængde udstyr.
    Jeg kiggede rundt, og kan ikke finde en anden sedan i samme prisklasse med samme mængde udstyr.
    Og så vidt jeg kan se, så er motoren fra Opel...


  • #34   12. mar 2014 Hvis jeg ikke havde haft behov for tre seler på bagsædet havde jeg købt en Skoda Citigo. Jeg endte med en Suzuki Swift. Havde også kigget på Kia Picanto og Chervolet Spark.
    Toyota Aygo og Yaris er også fine biler. Men jeg Yaris kan du hvis ikke få til den pris du ønsker.


  • #35   12. mar 2014 Aveo er en Discount Opel Corsa, så ja. smiley Der er heller ikke andre Sedan´er i den lille klasse i DK. Så derfor finder du ikke andre.

  • #36   12. mar 2014 Chevrolet turde jeg ikke købe, de fleste i min omgangskreds der har haft bekendtskab med Chevrolet har haft problemer med værksteder, og med service, som var væsentlig dyrere end ellers, men hvis de trækker sig til næste år, så er der jo ikke noget at bekymre sig om med garanti mv., dog kan det blive sværere at få fat i reservedele som ikke lagerføres ved T.Hansen.

  • #37   19. mar 2014 Må gøre opmærksom på, at Up, Citigo og Mii alle produceres i Bratislava, Slovakiet, og 107, C1 og Aygo i Ungarn.
    Den nye Twingo har rigtignok baghjulstræk - og motoren bagi. Ikke det bedste for retningsstabiliteten i min hukommelse.


  • #38   19. mar 2014 Erik L >> Er det ikke lige meget hvor de blive produceret?

    Jeg ville som sagt selv vælge Up! eller Citigo i den klasse.


Kommentér på:
Bedste nye mini-bil?

Annonce