{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Ny radio {{forumTopicSubject}}

Hjælp en noob med at vælge bilradio.
3 timer siden

Hej folkens jeg står og skal købe en ny radio til min fiesta st. Jeg har købt fascia og adapter kabel. Jeg synes det er svært at vælge da jeg intet forstand har på det og alle radioer ligner hinanden og kan det samme næsten. Jeg har kikket på ebay thansen osv. Om det er 1 eller 2din er ligegyldigt for mig.

Jeg har ca 800-1000kr og jeg ved godt at træerne ikke vokser ind i himlen.

Radioen skal ha USB indgang Bluetooth 2 rca udgange være forberedt til ratfjernbetjening og ha 4x 50w minimum. Jeg vil meget gerne ha et kender mærke som alpine eller pioneer da der kun bliver lavet ratfjernbetjenings adapterkabler til kendte mærker.

Fx denne radio har det jeg gerne vil ha dog mangler den Bluetooth:

http://www.ebay.com/itm/151105079888?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Håber på at i kan komme med nogle forslag og links til mig da jeg synes det er en jungle.

Mvh Mr.Wingwaou






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny radio
  • Niko D
    Niko D Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #1   29. mar 2014 Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Pioneer-mvh-x560bt som jeg er rigtig glad for. den har alle dine krav. + et ekstra sæt Rca udgang dog har den ikke indgang til cd men hvis du er ligeglad med det, så synes jeg det er en dejlig autoradio til den pris klasse du også gerne vil ha den i.

  • #2   29. mar 2014 Jeg hopper med på Niko D's anbefaling, det er virkelig en fed radio, og den er dejlig lille og kort når den ikke har CD smiley USB sidder bagpå sammen med AUX, hvis det betyder noget for dig?

  • #3   30. mar 2014 Er der nogle alternativer til pioneer fx alpine ?

Kommentér på:
Ny radio

Annonce