{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

mangel på trækkraft vectra a 1,8 {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg har en vectra a 1,8 som mangler noget træk kraft.

og har ingen ideer om hvad det kan være længere

den har fået nye tændrør+ kabler ny rotor ny fordeler nye pakninger i indsugningen så ingen falsk luft den vej

har renset hele indsugningen
den bruger ikke olie eller vand.
og følgende er udmålt gas spjæld potentiometer, tomgangs regulator, køle vand temp føler indsprøjtnings dyssen og alt virker som det skal.

hvad kan der lige være galt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mangel på trækkraft vectra a 1,8
  • #1   10. apr 2014 Sammenklappet kat? Har også bøvlet en del med sådan en motor bare 2,0 hvor vi tilsidst fandt ud af det var benzinpumpen men det lød lidt som om den gik i begrænser

  • #2   10. apr 2014 Jeg syntes også du skal kontrollere katten, det er set før på motor fra den årgang at den falder / brænder sammen. Man kan ofte høre det / føle det på uddstødningen.

  • #3   10. apr 2014 hvordan kontrollere jeg nemmest katten er det ikke noget med hvis det rasler fra den når man ryster med den så den faldet sammen ?

  • #4   10. apr 2014 Piller den af, og kigger igennem den, det er nemt at se hvis den er smeltet helt sammen.

  • #5   10. apr 2014 ja det var mere for at undgå at skulle afmontere den da den er svejst på i begge sider

  • #6   10. apr 2014 Hvis du banker på den og den ikke fejler noget, risikere du bare at ødelægge den.
    Du kan også prøve at demonteret røret før kat, og se om det giver mere power.

    Men hvordan lyder den, normal ændre lyder sig i udstødningen hvis den er faldet sammen. Kræver selvfølgelig at man kender hvordan det lyder når den ikke fejler noget.
    Katten er ellers normal boltet fast til nem afmontering på den model.

    Hvad med tandrem, er den skiftet inden for intervallet? Du kan også tjekke at tandremmen står på mærkerne.


  • #7   10. apr 2014 jeg har kontrolleret tandrem den står som den skal
    men var lige ude at køre nu den er begyndt at lave udsættere eller hvad man siger laver et lille hop hvis man kan kalde det det


Kommentér på:
mangel på trækkraft vectra a 1,8

Annonce