{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Mercedes E320 hjælp:) {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

jeg overvejer stærtkt at købe en w211. spørgsmålet er hvilken det skal være. jeg har være ude og køre i en faceliftet fra 2007 med v6 motoren med 7G gearkassen og en anden fra 2003 med række6 og 6G gearkassen.. syns umiddelbart faktisk den sidste kørte best..
Er der nogle erfaringer med disse 2 dejlige maskiner?
de havde begge gået ca 350xxx.
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes E320 hjælp:)
  • #2   25. apr 2014 Min far har række 6´eren den er der ihverfald ikke nogen problemer med. Men Mercedes sagde at de havde lidt problemer med V6. Men ihverfald en lækker bil, og de kan dælme ligge fra land, med det moment de har. smiley

  • #3   25. apr 2014 Helt enig ! række6´eren kørte satme som smør.. man ku slet ikk være gearskiftet modsat den anden 7g:S ved ikke om den gearkasse bar ikke havde det så godt..
    men er voldsomt itvivl stadig.. kan nemlig også rigtig godt li den faceliftet. da der er noget udstyr som ikke er i den anden:)


  • #4   25. apr 2014 Der er vel også forskel på priserne mellem de 2 biler ? Jeg har købt en w211 E270 cdi fra 2004 til min kæreste den køre sgu godt, eneste fordel ved 2007 modellen er de er gået væk fra sbc bremser på facelift versionen, også udseendet, men hvad angår motor og gearkasse havde jeg valgt den ikke faceliftet model. smiley

Kommentér på:
Mercedes E320 hjælp:)

Annonce