{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.488 visninger | Oprettet:

Engangs nummerplader {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg står og skal have fragtet en en hjem i weekenden uden plader, men kan ikke lige finde ud af hvor jeg skal henvende mig for at få fat i et par dagsplader.
Jeg søger i Haderslev / Aabenraa omegn. Skat i Haderslev udlevere åbenbart ikke plader ? Men ved ikke med borgerservice eller synshallerne ?

På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engangs nummerplader
  • #1   1. maj 2014 Synshallerne gør smiley

  • #2   1. maj 2014 ring til sælger og få stelnummer og så kører du til din nærmeste synshal og får prøveplader/klistermærker til den dag som du skal køre den hjem det er nemt

  • #3   1. maj 2014 Fedt, tak. Det er jo lige til smiley

  • #4   1. maj 2014 Synshallerne bestiller dem - så vidt, jeg er orienteret - bare, så du får dem med posten. I så fald kan man lige så godt bestille dem selv via TastSelv.

    Hvis du skal have dem udleveret samme dag, skal du til et af SKATs motorcentre eller toldekspeditioner.


  • #5   1. maj 2014 Synshallerne udleverer ikke prøvemærker. De bestiller dem kun til dig.



  • #6   1. maj 2014 Det nu muligt at købe prøvemærker i følgende toldekspeditioner mandag til fredag fra kl. 9.00 - 14.00:

    Hirtshals, Dalsagervej 3, 9850 Hirtshals
    Esbjerg, Adgangsvejen 3, 6700 Esbjerg
    Padborg, Toldbodvej 8, 6330 Padborg
    Nørre Alslev, Cargovej 7, 4840 Nørre Alslev
    Rønne, Munch Petersens Vej 8, 3700 Rønne
    Et prøvemærke er en midlertidig nummerplade, som giver tilladelse til at køre med et køretøj, uden at det er registret og uden at der er betalt afgift. Prøvemærket er personligt og tilknyttet et bestemt køretøj i en bestemt periode, dog max 7 dage. Det koster 100 kr. pr. døgn. SKAT har tegnet ansvarsforsikring for kørsel med prøvemærker.

    Der er stadig åbent for udlevering af nummerplader og personlig betjening i de fire motorcentre:

    Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup
    Odense, Lerchesgade 35, 5000 Odense
    Aarhus, Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg
    Aalborg, Lyngvej 2, 9000 Aalborg


  • #8   1. maj 2014 Man må ikke selv printe dem. Man kan godt, ja - men man må ikke.

  • #9   1. maj 2014 Hvis man bestiller ved en synshal, hvornår har man så skiltene ?

  • #10   1. maj 2014 Efter 3-4 dage. Det samme, som hvis du bestiller hos SKAT.

Kommentér på:
Engangs nummerplader

Annonce