{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

Aa A
Aa A
Tilmeldt:
11. feb 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10

Flex Leasing {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg står til at skrive mit første års projekt som handler om flexleasing og usikkerheden over det, og ville virkelig sætte pris på inputs fra de oplyste indenfor emnet, nemlig bilgalleris brugere! smiley

Det jeg essentielt gerne vil undersøge er, om at der overhovedet hersker nogen form for usikkerhed omkring flexleasing?
Altså, hvis nogen holder så fra det, pga. betalingen af registrerings afgiften, eller om man er skræmt vedrørende ting der kunne ske ved importering af bilen.

I bund og grund vil jeg bare gerne undersøge om der hersker usikkerhed og utryg. Hvis I kan komme med konkrete belæg til jeres påstande ville det være dejligt, men føl jer endelig fri at skrive indlæg baseret på egen erfaring eller noget som I ved grundet det har hændt for en bekendt.

Jeg takker på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flex Leasing
  • #1   12. maj 2014 Jeg følger lige med her smiley

  • #2   12. maj 2014 Du har valgt at skrive en opgave hvor du egentlig vil have forummet til at fortælle dig hvad du skal skrive?

    Samtidig skal vi komme med belæg for vores påstande, hvilket igen egentlig er din opgave da det er dig der laver opgaven..:)

    Det er for let i dag bare at lige spørge på et forum og på facebook hvad folk syntes. Du må ud at lave noget hårdere benarbejde. Tage kontakt til flex-selskaberne og stille dem nogle dybdegående spørgsmål om hvad der sker hvis de f.eks. går konkurs med mere.



  • Aa A
    Aa A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10
    #3   12. maj 2014 Til Thomas M,

    Jeg ville ønske jeg kunne få forummet til at skrive min opgave min ven, men desværre er det ikke således smiley

    Lad mig uddybe nærmere for vores alle sammens skyld:

    Jeg har en teori om at mange forbrugere i Danmark undgår flexleasing nemlig fordi der hersker stor usikkerhed. Da jeg selv er researcheren, kan jeg ikke selv be- eller afkræfte min teori. Derfor henvender jeg mig til bilgalleri fordi der netop er mange kloge bilhoveder herinde, da facebook er nyttesløst!

    Hvis I kunne komme med belæg for jeres påstande, ville jeg, som researcher, se hvad det er for nogle faktorer der indgår i jeres bedømmelse af flexleasing.

    Opgaven er et projekt i marketing, så min opgave er at identificere og løse problemet. JEG skal løse problemet, ikke jeres indlæg. Jeres indlæg ville støbe fundamentet for min opgave smiley

    Det skal forståes som at jeg er marketings konsulent og et flex leasings firma har et problem mht til usikkerheden, så man bliver nødt til at henvise sig til sagens kerne, nemlig forbrugerene! smiley

    Jeg håber det har stillet tingene i et klare lys.

    Og igen, alle indlæg ville gavne, med eller uden belæg smiley






  • #4   12. maj 2014 http://www.graenseguiden.dk/2014/04/01/flexleasing-en-drom-med-ukendte-faktorer/

    Jeg ved personligt at mange der overvejer flexleasing frygter for den dag hvor firmaet går konkurs for det er i alle tilfælde firmaet der ejer den bil man kører i. -Og altså den bil man har betalt "depositum" for at bruge. Risikoen er stor i sådan en branche.

    Man kan oplyse forbrugeren om at kurator formentlig vil være behjælpelig med at få bilen udleveret til brugeren, men ingen ved egentlig hvilket nummer man får i køen af de mennesker der har penge til gode i konkurs-boet.


  • #5   12. maj 2014 Du må gerne kontakte mig. Jeg har de sidste 1½ år gået som katten om den varme grød - send mig PM, så sender jeg mit nummer og evt. tidspunkt du kan ringe på.

  • Aa A
    Aa A Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10
    #6   12. maj 2014 Til Thomas M,
    Tusind tak for artiklen, kammerat smiley
    Ved du om. at deres frygt er rettet mod risikoen af konkurs udelukkende eller spiller den bare væsentligt den største rolle fordi depositumet omhandler et stort beløb?



Kommentér på:
Flex Leasing

Annonce