{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

Fup mail :) eller pænt god pris for min Audi {{forumTopicSubject}}

Har lige modtaget denne sjove mail.
Hvis jeg siger ja får jeg ca. 30,000,000.- for min A4 smiley
Pænt naiv hvis nogle hopper på den.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej

Tak for dit svar. Jeg lever ikke i dit land i øjeblikket, note, besluttede jeg at finde en person, der er reel og ikke imaginær, og det er derfor, jeg gik til en sikret site, hvor jeg kan være sikker på, at du er for real. Jeg tror, ??jeg kan stole på dig, jeg er i Syrien nu og desperat har brug for at flytte til dit land, og det er derfor, jeg ønsker at kontakte dig.

Jeg er fru Sarah Atul hustru til Late Engineer Atul en syrisk industrimand og medlem af syriske business mænd i råd Damaskus. Efter døden af ??min mand, min familie er truet af præsident Bashar al-Assad for vores resolutte støtte til et ægte demokratisk regering i Syrien, der er grunden til de dræbte min mand.

På grund af de aktuelle uroligheder i landet mange familier kører for kære liv som soldater dræber civile, kvinder og børn. Jeg ønsker at henlede Deres opmærksomhed, at jeg har i min besiddelse beløb på 15.700.000 US D. Dette er de penge, mig og min mand har gemt for hele vores liv som en industrimand.

Jeg hemmeligt indespærret pengene i bagagerummet kasse og deponerede det med Røde Kors her i Damaskus. Min oprigtige intention skriftligt dig er at bønfalde dig om venligst at acceptere penge kassen. Det er fordi vi ikke kan gøre nogen bankoverførsler fra her efter krigen. Det er de store spørgsmål, der bekymrer mig nu. Jeg vil give dig 30% af pengene.

Jeg er nødt til at tage denne chance, fordi jeg har intet andet alternativ end at stole nogen. Jeg er sjældne med ingen bror eller søster, så jeg ikke kan risikere mit liv her for at undgå en ende på min familie afstamning. Som en kvinde, da min mand er død, alt hvad jeg har, er mine to børn. De fortjener et anstændigt liv, siden jeg vil have ham til at vokse op i et fredeligt miljø. Jeg vil flytte til dit land med min søn og investere pengene i overensstemmelse med loven, jeres råd og støtte; vi kan arbejde sammen og opnå en bedre fremtid for vores familier.

Hvis det er muligt, kan jeg anmode Dem om at sende mig dine oplysninger? Kun hvis du er fortrolig med denne anmodning. Dette er udelukkende til det formål at sende pengene til dig. De nødvendige oplysninger er: Dit fulde navn, dit telefonnummer (mobil), din fulde adresse.

Jeg forventer din positive respons og ved modtagelse af dine oplysninger vil jeg give dig yderligere oplysninger. En accept af mit tilbud kan ændre dit liv og mine også.

Venligst Sarah.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fup mail :) eller pænt god pris for min Audi
Kommentér på:
Fup mail :) eller pænt god pris for min Audi

Annonce