{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chevrolet Cruze 1,6 LS erfaring???
  • #1   1. jul 2014 Sindsyg dårlig benzin økonomi ca 10 km literen, dyr vedligeholdelse, Zink opkog i undervogn (meget) - ingen garanti, kullance, reklamations, muligheder om kort tid, mange Chevrolet forhandlere har ikke fornyet kontrakter som forhandlere, primært for at slippe af med reklamations sager m.m vi er da heldigvis kommet af med vores fra dags dato...

    om nogen år får du de biler smidt i nakken, og ingen gider købe dem


  • #2   1. jul 2014 Jeg vil tro din bil er en mandagsbil sådan som alt er galt med den??

  • #3   1. jul 2014 nej er værkføre i et bilhus der har haft Chevrolet i 10 år siden daewoo i 98 med deres lækre Nexia Kadett, det er nogen billige discount kina biler....

  • #4   1. jul 2014 Min cruze var dælme heller ikk noget at råbe hurra for.. Ikke engang dengang gad værkstederne ha noget med bilerne at gøre.

  • #5   1. jul 2014 Benzinforbrug er helt hen i været du er heldig hvis du kommer over 10 på literen min er en 1600 med automat .holder et gennemsnit på 8

  • #6   1. jul 2014 Kan du give folk ret, jeg har kørt en hel del i en 1800 , den var squ også svær et få til at kører økonomisk. Desuden har der været en del problemer med den allerede fra ny, kunne ikke starte, bagagerums kunne ikke åbnes, bremser skævt osv osv

  • #7   1. jul 2014 Tak for svar drenge!

  • #8   7. okt 2014 Må jeg nok sige. Jeg har haft en 1,8 LS'er og har absolut ikke haft nogen som helst problemer med den. Startede hver dag. Med landevejskørsel fik jeg den op på 14-15 på literen med gennemsnits fart på 90.. Tog jeg motorvejen var vi nede på 12..

    Nu har jeg så skiftet over til diesel, og det blev oplevelsen aldeles ikke ringere af.. Den har lige det ekstra pondus og billige brændstof økonomi så jeg er fint tilfreds.

    Kørte til Hannover og tilbage, og havde et gennemsnit på 18, med fast hastighed på 150kmh hele vejen (stort set)


Kommentér på:
Chevrolet Cruze 1,6 LS erfaring???

Annonce