{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

hjælp til fejlfinding {{forumTopicSubject}}

hej min polo cl 1,6 fra 99 har fået en fejl jeg ikke er sikker på hvad er: viskere,nærlys og blæser er stået af. I starten kunne jeg slukke og tænde motoren så duede de igen, men, den går ikke mere - hvad skal jeg kigge efter? jeg har tjekket de alm. sikringer er der nogle gemte sikringer jeg kan have over set eller kan det være ratlåsen den er gal med? håber i kan hjælpe :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til fejlfinding
  • #1   3. jul 2014 Bundstykke vil jeg skyde på.
    De har det med at gå i stykke på de lidt ældre folkevogne.


  • #2   3. jul 2014 Hvis jeg piller "die ganzen molevitten" fra hinanden og skifter bundstykket - skal låsen så omstilles? man kan vel nøjes med at skifte bundstykket og ikke hele låsen??


  • #4   3. jul 2014 Hej
    Fejlen er i sikringsholderen eller i aflastningsrelæet for tændingslåsen - troer ikke på den med bundstykket, men det kan du prøve ved at trække stikket af det gamle bundstykke og så sætte stikket på det nye og så dreje det med en passende skruetrækker !
    Normalt er det sikringsholderen eller et af de stik som sidder på bagsiden af denne - hvis du skal ha stikkene af så husk at skyde låsen i sikringsholderen til side ellers kan stikkene ikke afmonteres (stikkene er kodet og kan ikke sættes forkert på plads)
    Hilsen Polobjørn


  • #6   3. jul 2014 tak for svar jeg prøver muligheder i weekenden for det er pislort med alt det regnvejr så man ikke kan køre nogensteder. smiley

  • #7   3. jul 2014 Bundstykke.. Min bror har en Golf 3 der lige har gjort det samme og der skiftede vi bundstykket.

  • #8   3. jul 2014 Prøv at give den langt lys så virker det hele - indtil du slipper igen.

  • #9   4. jul 2014 Jaaaa Jens K A du har ret det er præcis hvad der sker - prøvede det i aftes- ergo bundstykket må uuut.
    tak


Kommentér på:
hjælp til fejlfinding

Annonce