{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

El- problem {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en golf 3 1.9tdi, som har noget eftermonteret fjernbetjening til centrallås, det havde den da jeg købte bilen for omkring et år siden. Har lige siden haft et problem med bagklappen, med at den ikke kunne lukkes i igen (altså klikke i lukkemekanismen så den forbliver lukket), hvis jeg åbnede den, det fandt jeg ud af første gang jeg havde den åbnet, at den drillede med at lukke i igen. Men fik så formået at få den lukket på en eller anden måde ved at lukke den til, og så trykke på lås på fjernbetjeningen.. Anden gang den var åbnet, var fordi min mor havde lånt bilen, og jeg havde glemt at sige til hende at hun ikke måtte åbne bagklappen, da den ikke var til at få lukket ordentligt i igen, så hun havde åbnet den. Var så heldig igen at få den lukket ordenligt i, men denne gang ved at leje lidt med den som klikker, i lukkemekanismen... Skulle så på camping her i sidste weekend, så i ugen forinden, besluttede jeg mig for at jeg ville prøve at kigge på den lås og løse problemet. Det gjorde jeg så, og jeg makkede lidt, og fandt så ud af at det var en del, inde i låsen som ikke kunne glide ordentligt, så det smurte jeg, og den kan nu lukke fint i. Men i øvrigt så var der noget andet galt, når man låser manuelt med nøglen i låsen, så var der en plastik ''arm'' som heller ikke drejer ordentligt med, sammen med nøglen, det kunne jeg så ikke gøre noget ved, desværre.. Men så var det problem løst.. MEN så kommer så mit reelle problem som er grunden til emnet her. Da jeg så bagefter ville låse bilen med fjernbetjeningen sker der intet. Det synes jeg var underligt for havde som sådan ikke rigtig haft pillet ved noget ud over det låseværk, men da jeg ville sætte en plastik liste på bed jeg mærke i, at jeg var kommet til at mase en lille ledning en smule, med den liste, så der var kommet lidt mærker i ledningen, men ikke noget den burde have taget skade af. Men den ledning går vel og mærke fra den boks som modtager signalet fra fjernbetjeningen, men det burde ikke have noget at sige.. MEN , hvad så endnu mere underligt er, er at jeg lagde mærke til da jeg så skulle ud at køre, når jeg sætter tænding på siger den lige en underlig lyd fra speedometer, og nålene går lige i spasmer 1 sekund. Uret og triptæller har nulstillet sig hver gang jeg sætter tænding på, og når jeg slukker bilen efter jeg har kørt, så falder nålene ikke igen, før jeg igen sætter tænding på.. Det var så lige en halv lang roman jeg fik skrevet, men håber nogen kan hjælpe smiley På forhånd tak.. !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El- problem
Kommentér på:
El- problem

Annonce