{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Ville i købe en bil som.... {{forumTopicSubject}}

1. Har fået skiftet motor? Fx hvis bilen har kørt 250 men motor har kørt 150? Og hvordan ville i vurdere den? Efter andre biler som har kørt ca. 250 eller lidt mere/mindre pga. motorskift? Det er naturligvis med dokumentation osv.

2. Har i også en eller anden psykisk grænse med at biler helst ikke skal have kørt over 200.000km eller er det bare mig? Jeg har godt nok ejet flere biler med over 200.000km og de har intet fejlet, men det er som om de er sværere at komme af med igen selvom prisen er tilsvarende.

Spørgsmålene er kun tiltænkt som om, det er er for at i skulle kunne sælge dem igen, da det er her jeg er i tvivl om det bliver et problem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville i købe en bil som....
  • #1   4. aug 2014 1 ja 2 nej

  • #2   4. aug 2014 1. Den har jo kørt 250000 uanset hvilken motor der sidder i.

    2. Kommer helt an på hvad bilen skal benyttes til.


  • #4   4. aug 2014 Jeg er helt skrubbelløs.. Jeg har til dato ikke købt en bil, der har kørt under 300.000 km. Den ene havde endda et motorskift på sig.

    Når jeg køber bil, er det helhedsindtrykket der tæller:

    Er den:

    Undervognsbehandlet = godt
    Mange km over få år = mange lange turer = godt
    Sælgervogn = service og rep når den har haft behov = godt
    Motorsift? fuck det, bare den motor der ligger i kører godt.
    Pæn og velholdt = godt

    Personligt foretrækker jeg en vogn med mange km på klokken, fremfor en sprit ny vogn, med et værditab på 50.000 kr, bare man kører over kantstenen. Eller endnu værre - en udkneppet demovogn som alle byens unge lømler har været ude og ræse igennem.


  • #6   4. aug 2014 Kommer sgu da an på prisen...??
    Hvis jeg få tilbudt en SL AMG med 250km til kr.5.000,- som har fået en Brabus motor med 150km, skal jeg da nok købe den...


  • #7   4. aug 2014 hellere en ordentlig vogn med mange km på bagen, end en møgkasse med få km på bagen.
    Km antal afskrækker ikke mig, som flere andre skriverfår man hurtig en fornemmelse af om bilen er udkørt eller ej. En kort køretur, afslører hurtigt om bilen hænger sammen


  • #9   4. aug 2014 Gå uden om biler med motorskift og befinder sig i ghetto områder.
    Er pænt ligeglad med om bilen har kørt 400.000km så længe prisen og bilen er rigtig. Havde kig på flere andre hdi'ere med 250.000km på klokken men ingen var I lige så god stand som den jeg fandt oh den havde kørt 383.000km. Og kostede 10.000kr mindre.


  • #10   4. aug 2014 Jeg købte selv min trofaste astra i et socialt boligbyggeri - det var nok den bedste handel jeg nogensinde havde gjort.. Den klarede sig til + 900.000 km, da speedometeret var byttet ud af flere omgange og kostede i de år jeg havde den mindre totalt, end min sorte passat kostede mig på et halvt år.

    Det er ikke kilometertallet det kommer an på - det er dit eget indtryk af bilen smiley


Kommentér på:
Ville i købe en bil som....

Annonce