{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Tilmeldt:
25. nov 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 11

Bilsælger job med en HG {{forumTopicSubject}}

Hej BG, vil høre hvad mulighederne er for et job som bilsælger med en HG med speciale: Handel i auto branchen.
- Har alt på C niveau undtagen erhversøkonomi, og har ikke tysk.

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsælger job med en HG
  • #1   22. aug 2014 Søg jobbet forskellige steder.

    Det handler ikke om hvor gode karakterer eller kurser du har, men om du kan SÆLGE BILER.


  • #2   22. aug 2014 Jeg har da fået flere jobs med min hg uddannelse med speciale i autobranchen men det er klart bedst og kende nogen som kender nogen osv.
    Hop ned i noget pænt tøj, og ud og hils på i de forskellige større bilforhandlere og aflevere dit CV.
    Har du overstået din 2 årige erhvervspraktik med en afsluttende rapport & eksame?


  • #3   22. aug 2014 Bedste måde at komme til at arbejde med bilsalg er hvis du går i lære som reservedelselev og derefter er dine muligheder væsenligt større.

  • #4   22. aug 2014 Nu ligger der flere ting ved at sælge biler. Det er ikke kun en fremvisning af bilen, kopi af id ved prøvekørsel og en underskrift på et stykke A4. Så jo Sajmon selvfølgelig har karakter noget at sige. Det siger skam en del om personen. Jeg vil til en hver tid bede om karakter og andre referencer ved en ansættelse.

  • #5   22. aug 2014 Karakteren man får i skolen får man ikke meget ud af, slet ikke hvis ansøgeren har været i arbejde i nogle år.

    Hvad man har lavet siden skolen har meget mere at sige, og personligt kender jeg INGEN der har skullet fremvise karakterblad andet end til første job, og ikke engang ved første job er det alle der bliver spurgt efter det.

    Men ud og søg job, og tag hvad man kan få, og så må man arbejde sig op.

    Selv uden den store uddannelse kan man blive bilsælger, det er bare et spørgsmål om at få et job i branchen, så det eneste man kan gøre er nærmest bare at klø på med jobansøgningerne, og være villig til at starte til lav løn, og tage en elevplads.


  • #6   23. aug 2014 Burde ikke være noget problem at tage en salgselev uddannelse og så have en bil foretning som praktik virksomhed. Alternativt kan du supplere og opgradere de nødvendige fag så du kan tage en biløkonom uddannelse, denne skulle være meget givende

Kommentér på:
Bilsælger job med en HG

Annonce