{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Lån penge uden sikkerhed
Med et lån uden sikkerhed behøver du ikke vente på langsommelige processer for pant i bil eller hus. Du kan hurtigt få svar på dit lån uden sikkerhed hos Scandilån.com

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LÅN PENGE.!?
  • #1   28. aug 2014 It aint gonna happen.........

    men du kan evt. pantsætte hos wwwpantialt.dk


  • #2   28. aug 2014 Søger man på Google kommer der en masse op det virker bare ikke alligevel når man så ansøger. Slet ingen låne muligheder.??

  • #3   28. aug 2014 Du har størst chance hos venner, familie og lignende. Der er stort set ingen kreditorer, der gider at bøvle med dårlige betalere.

  • #4   28. aug 2014 Hmm smiley skod,

  • #5   28. aug 2014 Nej det vil du aldrig få held ved. Du skal på det "sorte" marked, hvilket nok ikke er helt billigt.

  • #7   28. aug 2014 du bliver nødt til at pantsætte din mor ellers er der ingen der vil

  • #9   28. aug 2014 Team E A. Tag og fis hjem og sut i din mors klamme fisse igen hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

    Og nej jeg mangler ikke ferie eller fælge smiley


  • #10   28. aug 2014 Et sammen træf der kom en reklame frem i dit emne ;)? Prøv der smiley

    profilbillede
  • #12   28. aug 2014 Kan det i grunden ikke være ligemeget hvad han mangler? Det kommer da ikke os andre ved. Teoretisk set kan det være et nyt lån for at betale en anden regning og undgå fogedretten.

    Det er mit bedste bud.


  • #13   28. aug 2014 Haha Det må man sige smiley

    xXx -mizz vil du låne mig dem da siden det er vigtigt for dig at vide hva jeg mangler penge til?? smiley


  • #14   28. aug 2014 Hvis det er meget vigtigt, så må man kunne snakke med sin bank, men som regel er det en god ide at sørge for at man ikke står i RKI, for hvis man står i RKI er det for de fleste långiver et signal om at man ikke betaler sine regninger, og så giver det jo ingen mening at låne penge til dig smiley

    Hvis det er vigtigt nok, må du kunne få hjælp i din bank, eller hos din familie.


  • #15   28. aug 2014 Banker vil ikke da jeg ikke har været kunde så længe der. Og har forklaret de forskellige firmaer at jeg kun står i rki pga en gammel tlf regning som aldrig har stået i mit navn. Var ingen gang 18 dengang men det fatter systemet ikke så jeg har en gæld til Telia som jeg aldrig har været kunde hos. Derfor jeg ikke kan låne andre steder.

  • #16   28. aug 2014 "Team E A. Tag og fis hjem og sut i din mors klamme fisse igen hvis du ikke har noget fornuftigt at sige."

    Du lyder da ikke specielt fornuftig selv. Magen til mundgylle skal man desværre ikke lede længe efter her.

    Til gengæld forstår jeg udmærket din situation i forhold til Telia, som da er nogle gemene svin af og til. De sender ofte regninger som ikke er tilegnet personerne der modtager dem, det kan desværre resultere i sager som dette.


  • #17   28. aug 2014 smiley smiley i love it!

  • #18   28. aug 2014 Du får ikke en regning for noget du ikke har købt... End of story!



  • #19   28. aug 2014 Søg på Telia på Trustpilot, og læs nogle af de foruroligende historier derinde.

  • #20   28. aug 2014 med det sprog er der sku da ikke nogen der vil låne dig penge, og nå du ikke betaler dem tilbage så er det også til at forstår smiley :D smiley <3 smiley smiley

  • #21   28. aug 2014 Team E A. Du aner slet ikke hva du taler om din klovn. Find et andet sted at spilde tiden.

  • #22   28. aug 2014 Hvad med dem der "pantialt", det lyder da som en rimelig måde at låne penge på?
    Har du ikke et eller andet der er penge værd som du kan pantsætte?


  • #23   28. aug 2014 Få dig et arbejde og betal dine regninger

  • #25   28. aug 2014 Telia fusker BIG time.

    Men hvis det bare er en regning der har gjort at du er i RKI, hvad med at betale den og komme videre med livet ??


  • #26   28. aug 2014 En regning på over 7000 jeg ikke har lavet.? Det har jeg ikke ret meget lyst til at betale må jeg nok sige smiley

  • #27   28. aug 2014 hvorfor det er da sjov det her-syntes du ikke

  • Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 321
    #28   28. aug 2014 Tror ikke det er svært at overbevise Telia om at hvis man hverken har en telefon der stammer hos dem eller nogensinde har haft et abb. hos dem - så skylder du dem ikke penge smiley

    Derefter kan man så igennem noget kræve erstatning for at du uden grund er registrereret i RKI - mindes jeg - dog skulle det være noget så besværligt!


  • #29   28. aug 2014 Du kunne sælge din BMW, og få den regning væk til at starte med, istedet for at søge efter en større og hurtigere bil..?
    - Du kan nok ikke undgå at betale den, selvom det sutter big-time!
    Har også haft noget bøvl med Telia førhen, men slet ikke på dette niveau smiley


  • #30   28. aug 2014 Hvis du aldrig har været kunde ved Telia, så lyder det underligt at de kan registrere dig i RKI for en regning du ikke har betalt.

    Men hvis du ikke engang var 18 år dengang, så burde du ikke længere være registreret i RKI, da din alder siger 27 år i profilen.

    Her er lidt info:
    Hvornår må en virksomhed registrere?
    For at en virksomhed må indberette uden dokumentation (skriftlig skylderkendelse eller retslig skridt), skal virksomheden have sendt 3 skriftlige rykkere til skyldneren. I den sidste rykker skal skyldneren være blevet advaret om indberetning til RKI registret. Beløbet skal være på mere end 200 kroner, og der må ikke være strid i sagen. Det vil sige, at den der bliver truet med registrering ikke må være uenig i, at han/hun skylder pengene til den, der vil indberette.

    Offentlige myndigheder - eksempelvis kommunerne og Told- og Skatteregionerne - må også registrere skyldnere for at inddrive offentlig gæld. Her skal den skyldige forfaldne gæld dog være på mindst 7.500 kroner, og der skal gå 4 uger fra advarslen om indberetning til RKI registret, og til registreringen må ske.

    Forsikringsselskaber, penge- og realkreditinstitutter er underlagt Finanstilsynets regler, og det betyder, at de først må indberette til RKI registret, "når sagen kommer til offentligt kendskab". Det vil sige, at sagen skal være behandlet i civilretten eller fogedretten, før de må indberette.

    Hvor længe skal jeg stå registreret i RKI registret?

    Registreringer står i max. 5 år. Hvis du ikke kan betale, må du altså vente 5 år, hvorefter registreringen bliver slettet. Du skal dog være opmærksom på, at gælden stadig består, selvom registreringen i RKI registret bliver forældet og slettet efter 5 år.
    Hvordan bliver jeg slettet?

    Hvis du betaler din gæld, bliver du selvfølgelig slettet med det samme. Når du har betalt det fulde skyldige beløb til den, du skylder pengene, får Experian en afmelding fra kreditor, og registreringen bliver straks slettet. Der gælder dog andre regler for sletning af registreringer, der er foretaget på grundlag af oplysninger fra Statstidende. Hvis du ikke kan betale, slettes registreringen efter 5 år.

    Kilde: https://www.dininfo.dk/Forbruger/FAQ.aspx?sc_lang=da

    Så efter de oplysninger burde du ikke være registret i RKI.
    1. Fordi det er mere end fem år siden du er registreret.
    2. Fordi der er strid i spørgsmålet, og du ikke er enig i at du skylder pengene.

    Altså må der være en anden årsag til du er registret i RKI:
    1. Du er ikke så gammel som du giver udtryk for, og du skylder rent faktisk penge til Telia.
    2. Det er ikke så længe siden alligevel, og du skylder penge til Telia.
    3. Du har andre kreditorer der har registreret dig.

    ????


  • #31   28. aug 2014 Men du kan da selv lige tjekke om du står i RKI: http://www.dininfo.dk/Forbruger/Logon.aspx

  • Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 321
    #32   28. aug 2014 Brian D - Det er det med at være naiv.. Selvfølgelig er manden ikke skrevet op i RKI pga. dette.. det er en 100% subjektiv udtalelse.

    Der findes kun en type mennesker i RKI - dårlige betalere


  • #33   28. aug 2014 Brian D:

    Se det er læsning der giver mening. Bliver sjovt at høre svaret.


  • #35   28. aug 2014 Man får ikke rigtig lyst til at låne penge til en mand der mener man skal sutte på alle mulige ting

    Det er selvfølgelig ærgerligt at stå i RKI for en regning man ikke har fortjent og ærgerligt at det ikke lykkedes at vinde sagen i retten.

    Det samme problem har rigtig mange af dem der sidder i vores fængsler.....


  • Rene L
    Rene L Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #36   28. aug 2014 Der findes mange hurtige lånetyper. Der er en del at vælge imellem her: Hurtige lån

  • #37   28. aug 2014 Martin H - Selvom at man bliver "slettet" i RKI betyder det ikke at bøden forsvinder. Man slipper ikke for at betale uanset, hvad man gør. Desv. Ellers ville jeg købe en lækker bil og nægte at betale den smiley

    Hmmmm. Måske en Zonda R... smiley


  • #39   28. aug 2014 Mads L:

    Der er nu også forældelsesfrist på ubetalte regninger.

    http://gaeld.taenk.dk/gode-raad-om-gaeld/foraeldelse


  • #40   28. aug 2014 Martin H - Ja det har du ret i... Hmmm. Så må det være noget nyt gæld. Hvad ved jeg. Godt at det ikke er mig der står i den situation. smiley



  • #41   28. aug 2014 Ja, gælden kan dog bestå i mere end 10 år, men så skal det fornys med en underskrift hvert 10. år.

  • #42   28. aug 2014 Som skrevet så kan man max stå i RKI i 5 år pr. Skyldig gæld.
    Hvad forældelse angår, skal gælden slettes efter 10 år , med mindre 1/ man bliver indkaldt i fogedretten og dømt som skyldrenen , 2/ at man selv spørger til gælden eller 3/ har foretaget en delvis indbetaling på gælden, så starter de 10 år forfra......

    Men lad det nu ligge, trådstarter har nok, rigeligt at se til i forvejen smiley


  • #43   28. aug 2014 Det kan du godt smiley
    Ring til Santa A/S
    70 24 12 07

    De har desvære ikke nogen hjemmeside.


  • Hawk
    Hawk Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 60
    #44   3. sep 2014 Nu ved jeg ikk hvor mange penge du skylder siden du er i Rki, men du kunne vel sælge noget og få det betalt af?

    Mange af de der små låns firmaer har en ÅOP på over 30% hvilket er sindssygt dyrt


  • #45   4. sep 2014 Altså er der ingen rockerborg i din by eller hvordan skal det lige forstås?

  • #46   4. sep 2014 Eller dem her https://www.vivus.dk/
    ÅOP er 730.1%
    Dansk rekord, det må være åger.


  • #47   6. jan 2015 Noget nyt i sagen?

    Synes trådstarter blev ret stille smiley


  • #48   6. jan 2015 Han kan vel ikke skrive pga 10 brækkede fingre smiley eller fik han mon fat i pengene?

  • #50   6. jan 2015 Lass G....nej gæld forældes stort set aldrig med mindre det er meget meget lidt vi snakker om.

Kommentér på:
LÅN PENGE.!?

Annonce