{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Antenne til bilen-god signal? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have en bedre antenne i bilen, så jeg kan opfange flere kanaler, og uden det skratter i zoner hvor signalet er dårligt(Ude på landet)
- Jeg har set at man kan få nogle Digitale antenner, altså med signal forstærker og sådan noget, men hvilke er noget værd?
Den fra Thansen ser lidt billig ud, men er den god? eller hvad skal jeg eller gå efter? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antenne til bilen-god signal?
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   29. aug 2014 smut ned i car sound og snak med dem, eller køb en original antenne hvis den er skruet på så prøv en af dine venners og hør om det kan løse støjproblem, det kan være så enkelt som dårlig stelforbindelse .... en forstærker giver bedre signal men også mere støj .....

  • #2   29. aug 2014 Okay.
    - Jamen det var såadn set mest fordi at min radio kan ikke fange kanaler som bla.
    MyROCK, TheVoise og sådan noget.. og min antenne + kabel er det som blev sat i, i 1989:/


  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #3   29. aug 2014 'det er jo lokal stationer så signalet er "begrænset" men tjek stelforbindelse,,,,, og der findes bedre antenner i dag så tag en tur omkring f. eks car sound og se hvad de foerslår... TH er ikke på tale .....

  • #4   29. aug 2014 Thansen har altså nogle rigtig gode antenner med indbygget forstærker der kan ligge under/bag instrument bordet i stedet for at bruge org antenne det har jeg før brugt og virker helt fint smiley

  • #5   29. aug 2014 Der er også meget forskel på radioens modtager

  • #6   29. aug 2014 #4
    Link??


  • #7   29. aug 2014 husk bare på at hvis der er støj på og du anvender en forstærker, forstærker du bare støjen.

  • #8   29. aug 2014 Ok, Jeg købte en Pioneer enhed for 1500 sidste år i Thansen... Den bør være god nok vil jeg da mene,, men tror bare at det er Kablet og antennen, som er for svag..
    Og det er ikke til at komme til at skifte signal kablet, derved håbede jeg på sådan en som man lige kan klister i ruden eller på inderside af indsotment bordet smiley


Kommentér på:
Antenne til bilen-god signal?

Annonce