{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

golf 2 1,3 i start probleme {{forumTopicSubject}}

hey elskede bil ejer har en golf 2 1,3 som har haft def styrebos og def gearkase og kobling, har så skiftet det hele nu samt top pakning, fik gang i bilen og den røg som en sindsyg i et godt stykke og ville ikke gå ordelig lod den så blive varm og prøvede at dreje tændingen lidt da den ikke rigtig kunne tage gas, Den gik så ud og var svær at starte igen / sku kører kører helt vildt på starteren og give gas samtidig og lige pludselig startede den, kørte så en tur på en 5 km ca hvor den kunne tage gas slukkede den så og ville starte den igen men starteren vil så ikke tage fat, så prøvede at skubbe den igang uden held. Er det tændig der står forkert eller er det tandrem der er hoppet en tand mvh nick ps tak for hjælpe på forhåd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 1,3 i start probleme
  • #2   15. sep 2014 Har prøvet noget meget underligt, har startet Golfen igen på starteren, og så virkede starteren ikke igen, drejer jeg så rundt på krumtappen på rem hjulet går den lidt stramt i starten og bliver så normal at dreje rundt, og starter virker så igen, men rasler nede fra koblingen af og skriger som en i helvede når jeg træder koblingen ned, kan det være noget koblings værk der gør at den ikke går ordenligt for tager man koblingen ind uden at gu gas går bilen ud

  • #4   15. sep 2014 Kan det være trykpladen da fingrene var lidt slidt og var ca slidt 1 til 2 mm ned så der er lidt nedfald der

  • #6   15. sep 2014 Ska jeg gøre men rasler lidt når den ikke er koblet ud og skriger nærmest når man kobler ud

Kommentér på:
golf 2 1,3 i start probleme

Annonce