{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.692 visninger | Oprettet:

Fikse tørt / ru / skadet læder på rat {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Mit læderrat har nogle punkter som er blevet lidt nedern..

Det er sådan lidt tørt i det.. Ru at røre ved.. ser en smule krøllet ud.. Har derudover også en meget lille ridse på rattet.. Det er dog synligt når solen rammer rattet og det er lidt nedern..

Tænkte på om der er noget at gøre for at fikse det?
Der er jo tons vis at ting som læder balsam, fedt og bivoks osv.. Men ved ikk helt hvad der virker eller hvordan man skal gøre..
Har ihvertfald prøvet lidt med fedt og bivoks.. Smørre det ind og så fjerne det dagen efter, men synes ikk helt det virker til at gøre en forskel på lige de punkter jeg nævner

Nogle der har nogle bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fikse tørt / ru / skadet læder på rat
  • #1   15. sep 2014 Hvad er det for et rat?

  • #3   15. sep 2014 Slaskk @ MAZDA MANDEN @:
    Læderrattet i min 207er?

    Pølse:
    synes sku ikk det gør en forskel.. lidt derfor jeg spurgte.. smiley


  • #5   15. sep 2014 Min Volvo havde et meget ru og beskidt rat da jeg købte den. Jeg rensede rattet med nogle almindelige renseservietter og lod det tørre. Så gav jeg det noget sort farve (skosværte) og lod det tørre. Så sleb jeg MEGET forsigtigt med noget korn 800 sandpapir, kun sådan lige at sandpapiret rører ved lædret, ikke noget med at trykke og til sidst gav jeg rattet omkring 6 tykke lag læderbalsam og nu er det lige som nyt at holde på. Jeg holder det ved lige ved at give det læderbalsam hver anden måned.
    Jeg ved ikke det kan bruges på dit rat, men det virkede på mit, men det var også MEGET slemt. Det eneste er at jeg ikke har kunne opnå samme blanke sorte farve som rattet er født med, men nu er det i det mindste glat og dejligt at holde på og uden gennemslidte hvide pletter hvor man typisk holder på rattet.


Kommentér på:
Fikse tørt / ru / skadet læder på rat

Annonce