{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Bmw 540i e39 {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Da jeg næsten ikke kører nogle km årligt mere (Max 10.000) i privat bilen, overvejer jeg kraftigt at skifte bora'en ud med den lidt sjovere version som står i overskriften.

Vil hente en i tyskland.

Men hvor langt nede skal de hentes fra, for at de helst ikke har set noget sne/salt?? Og hvor meget er MAX betaling for bilen dernede for at det kan betale sig at hente en hjem?

Hvis jeg finder den rigtige, som jeg vil have, så er den fra 2000 og frem, med mest muligt udstyr og mindst km... (som nok alle andre vil)

Spørg endelig hvis i mangler lidt oplysninger for at hjælpe mig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 540i e39
  • #1   20. sep 2014 De salter altså i hele tyskland, så glem nu den skrøne..

    Gå ind og se hvad bilerne står til i dk.. afgiften er 2/3 af dette beløb.. Så den tyske, må maks koste 1/3 af den danske pris. for det kan betale sig..

    Har den du finder så mere udstyr, og kørt mindre, ja så kan det måske opveje en merpris.


  • #2   20. sep 2014 Vil jeg da kigge lidt på så. Tak. smiley Har bare hørt utrolig mange sige at jo længere man kommer ned i tyskland, jo større sandsynlighed er det for at bilerne ikke har set vinteren.. Men det kan jeg jo så forstå at jeg bare skal glemme alt om...

  • #3   20. sep 2014 Haha. De der ammestue historier kan du bare glemme. Jeg har kørt dernede i 15år. Har et link et sted, der fortæller hvor mange millioner tons salt de bruger hver vinter i Bayern. Som er en af de sydligste delstater.

    Skal den være garanteret rustfri skal du syd for alperne. Men der opstår så andre problemer.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #4   21. sep 2014 Ligesom alle der har hentet biler i Tyskland mener de for evigt forbliver rustfrie blot fordi de er hentet i Tyskland engang smiley
    Jow jow.


Kommentér på:
Bmw 540i e39

Annonce