{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Alternativ til Grand Pajero fra 2009 3,2 D {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skulle høre om der var nogle der kunne komme med nogle gode alternativer til at jeg har en Grand Pajero fra 2009, 3,2 D med automatgear... Jeg leder efter et alternativ til denne... Vi har en i vi bruger ret tit, men da både jeg og kæresten køre meget med traileren og meget på motorvej og vi køre også steder hvor man ikke kommer ud af i en SUV....

Årsagen til at vi valgte en Pajeroen i sin tid, er at den er spækket med udstyr, den er med automatgear og at den er ikke ulidelig at køre i på normal vej... Den er måske ikke den bedste i terrænet, men har endnu ikke kunnet sætte den fast, har altid kunnet komme fri... Da hun høre til stænver og jeg køre til træf, så er der mange gange vi er ude hvor vi har en trailer der sidder godt fast, eller bilerne sider fast på marken... Vi køre begge også meget på "grus" veje, hvis der er grus....

Jeg leder lidt efter et alternativ til sådanne en, har kigget på følgende:

Ny sammen Pajero - ville vi gerne udgå.

Nissan Pathfinder - tiltaler os, fordi den har det samme, dog ikke helt lige så meget udstyr, medmindre vi skal have en hjem fra Tyskland. Men den er en kandidat.

Toyota Landcruiser - kæresten bliver dårlig af den måde den hopper på, og udstyr er der ikke meget af, har i hvert fald ikke kunnet finde nogle...

Land RoveRover - Det bliver det ikke, gider ikke hele tiden at rode med bil, de er så fyldte af fejl...

Jeep - Nej det bliver det ikke, har skruet på dem før, og det roder jeg mig ikke ud at have...

BMW/Mercedes/VW/Porsche - det er hvad jeg kalder en SUV, det er dem vi hver gang skal hive fri når folk sætter dem fast, fordi de køre på store fælge osv...

Volvo - har kørt en og syntes den er fin, har bare aldrig set en i terræn, men den har alt andet...

Håber der er nogle der kan komme med nogle forslag? Den skal være på gule plader.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ til Grand Pajero fra 2009 3,2 D
  • #2   2. okt 2014 En G-class skal enten være en af de ældre, for de nye (GL)er stadig for dyrer... Budget for os er måske meget rart at vide, det ligger på Max 200.000 og helst gerne et stykke under hvis muligt...

  • #4   2. okt 2014 Det eneste jeg bare hele tiden høre det er at alle de land rovere er så fyldt med fejl...

  • #6   2. okt 2014 Deutsche_ Nej konen overtager pajeroen, da hun skal kunne trække 3.000 og helst vil have den, og jeg skal over 2.000 (helst 3.000 men vi kunne nok kunne få det til at virke med 2.000kg) og det skal den gøre fint på en motorvej og igennem en mudret mark... Så freelander er ikke en mulighed, det har den bare ikke nok trækkraft til og den eneste maverick med automatgear jeg kan finde kan trække 1700, og det er ikke nok...

  • #8   2. okt 2014 Ja dodge var en mulighed, ved du om det er noget der er til at få dele til herhjemme tænker jeg?

    Kom også til at tænke på det gerne må være en pickup (bare den stadig ikke køre som en traktor)...

    Så det giver nogle flere muligheder:
    Ford Ranger - har ikke set en endnu, og er nok for dyr
    VW Amarok, kender jeg ikke til, men måske for dyr - har kun hørt deres motorer er der nogle problemer med, men ved ikke om det er sandt...
    Nissan Navara - næsten det samme som en Pathfinder
    Mitshubishi L200 - Kender den ikke, men syntes den måske skal undersøges...
    Mazda BT50 - der køre for få af dem herhjemme...
    Toyota Hilux, måske en mulighed...


Kommentér på:
Alternativ til Grand Pajero fra 2009 3,2 D

Annonce