{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.537 visninger | Oprettet:

Ford Mustang GT - Gule plader?? {{forumTopicSubject}}

En kammerat fortalte mig at han havde set sådan en nyere Mustang GT på gule plader oppe i nordsjælland. Hmm tænkte jeg.

Er det muligt at få gule klistermærker på? Og hvad kunne reg. afgiften ligge på, på sådan en 4,6 V8 sag? (Der er et par pæne 2007-2008 og billige i tyskland nemlig til ny sommerbil) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mustang GT - Gule plader??
  • #1   18. okt 2014 lyder spændende men på samme tid lyder det meget usandsynligt at den kan registreres til det.

  • #2   18. okt 2014 Man kan jo få Ford RS, Impreza STI hatchback og lignende på gule plader. Så hvorfor ikke en Mustang? Hvis rummet bag forsæderne er stort nok jo smiley

  • #3   18. okt 2014 hvorfor ødelægge en mustang ????

    dem som laver en ford RS eller andre cool biler til varevorn er syge i hovedet og skule ikke have bil eller kørekort


  • #4   18. okt 2014 Personligt har jeg kun brugt mine bagsæder max 5 gange i min Impreza, på det 1½ år jeg har haft den.

    Jeg gider ikke lege chauffør for andre.

    Jeg har ikke børn, og påtænker ikke at få det lige foreløbig. (Dertil ville Mustang nok også være sommerbil, og så have en lille lorte bil om vinteren)

    Jeg kunne bedre bruge pladsen.

    Reg. afgift og årlig afgift er mindre (hvis man smider lidt erhverv på også, hvis man har mulighed for det) smiley

    Så jeg vælger da klart at spare pengene. Så må folk sku selv transportere dem selv smiley


  • #5   18. okt 2014 JimmiNez : hvorfor?

  • #7   19. okt 2014 Thomas. De andre er jo bare dødvægt smiley Det er jo primært kun mig og kranen som skal med i bilen alligevel. Så nej. Jeg er ikke typen der gider lægge bil og benzinkort til rundtur med bilen smiley Kammerater kan da få en tur, ikke det. Men facts er, at jeg bruger ikke bagsæderne, og har bedre brug for pladsen. smiley

    Og så er det da dejlige penge at spare smiley


  • #8   19. okt 2014 ifølge fords hjemmeside kan den ikke købes som varebil, kan muligvis godt lade sig gøre men så skal det godkendes først..men i så fald skal biler som en supra eller skyline også kunne laves om til varevogne, er i og for sig samme princip ikk?

  • #9   19. okt 2014 Det har noget at gøre med, at der skal være 60cm frit i højden i "varerummet". 1,2m langt bag føresædet. Vinduer og evt. bagdøre må ikke kunne betjenes indefra, og så skal gulvet være fladt smiley Jo, der skal være noget pladeværk/beskyttelse bag føresædet

    Det er kravene til en gulplade bil smiley Men, hvis der kører en rundt allerede. Så kan der vel komme en mere smiley


  • #10   19. okt 2014 fiesta - focus - kuga - b c og s max - mondeo - galaxy og grand c max er de eneste personbiler der er tilladt som van igen ifølge fords hjemmeside, tror din kammerat har set forkert.

  • #11   19. okt 2014 Ford RS kører der relativt mange af på gule plader. Tror ikke det er alt de informere om på Ford's hjemmeside. Alle biler der overholde kravene til gule plader, kan i og for sig, komme på gule plader? smiley

    Han har set den flere gange efterhånden. Mig bekendt er han ikke farveblind på nummerpladerne smiley


  • #12   19. okt 2014 Nu spiller jeg lige kortet..: Kunne det have været en bil fra Holland med gule plader? smiley

  • #13   19. okt 2014 tror først på det hvis der kan fremvises et billede af den...men igen troede heller ikke på det da nogen fortalte mig om at skyline fandtes som stationcar/caravan og den findes jo.

  • #14   19. okt 2014 Pas. Den var på helt gule plader. Men han prøver at skaffe et billede næste gang han ser den. smiley Ville da være lidt øv hvis det er en Hollandsk og ikke en dansk smiley

  • #15   19. okt 2014 Det er mig der har fortalt Jesper at jeg har set en Mustang på gule plader. Har mødt den 2 gange. En postkasserød Mustang med en sort tyk stribe på motorhjelmen, og tror ikke det er en hollandsk bil, men nu hvor det kort er kommet på bordet kan det fandme da godt være.. Det vil jeg ikke afvise. For syntes da det var fedt hvis man kunne få en Mustang på gule skilte smiley

  • #16   19. okt 2014 Hvis der er en med en lignende Mustang der læser dette. Kan du så ikke måle bagagerummet op? Om der er 1,2m langt x 60cm høj frihøjde bag sæderne? smiley

  • #17   19. okt 2014 Mig bekendt er kravene for gulplade kun 120x60cm ingen højde krav så mon ikke sådan en Mustang kan lave på gule skilte? En scirocco kan så kan ikke af hvorfor en stor amerikaner ikke kan

  • #18   19. okt 2014 Jeg tænker bare:
    Ingen ruder der skal deaktiveres indefra.
    Ingen bagdør der skal deaktiveres indefra. (Bagklappen kan ikke åbnes indefra alligevel).
    Sæderne ud, og flad bund i + føresæde beskyttelse i bag.

    Såfremt der er 120x60cm frit som fortalt. Så skal den kunne komme på gule plader?? Det er jo kravene? smiley


  • #19   19. okt 2014 Da jeg fik min alfa på gule plader for et halvt år siden læste jeg op på reglerne og der var ikke noget højde krav kun længde og bredde, flad bund og ruderne i bag ikke måtte kunne åbnes. Så kunne ikke se hvorfor det ikke kunne lade sig gøre. Problemet er bare at vægtafgiften bliver 5500kr dyrere i året end den ville på hvide plader hvis den er fra efter juni 2007. Det er kun gamle gulplade biler der kan køre billigt på trods af de forurener mere.

  • #20   19. okt 2014 Kan hive den 50 ind på firma med nogle køresedler og 50 privat. Men, hvis man kan spare 80.000 eller mere alene i reg. afgiften. Så kan jeg godt nøjes med at give lidt mere årligt, hvis den kun skal være på vejene 8-9 måneder af året alligevel. Det samme med forsikringen, som falder om kort tid. smiley

    Men ja. Skulle da mene man nok kunne få den på gule smiley


  • #21   19. okt 2014 Ja det gælder om at gøre regnskab for det. Jeg fik kun min på gule skilte for at spare 100000kr her og nu køre i bilen en 2-3år også få hvide på den også har jeg stadig sparet en 50000kr.

  • #22   19. okt 2014 Mener der er noget med højden op fra ladrummet og 60 cm op, fra det punkt skal der være en vis længde hen til varerumsadskillelsen, pladen bag føreren, og den er regnet ud på basis af vognens totale længde, det er ikke det samme mål for alle biler. Men vil tro alle synshaller ved det, samt skat.

  • #23   19. okt 2014 Man burde fjerne fordelen ved at købe en bil på gule plader som privat.
    Har selv haft en, dog med erhverv som formål. Men hvorfor skal dem som ikke har råd til bilen kunne få den billigere. Den slider og sviner jo lige så meget som den, ham der har betalt fuld pris for den har.


  • #24   19. okt 2014 Dan et parti og slås for det på landsplan Martin:)

  • #25   19. okt 2014 Det har jeg ikke tid til Allan. Eller lyst for den sags skyld.


  • #26   19. okt 2014 tror næsten DK er det eneste land hvor man laver personbiler om, fordi afgiften er så høj på biler, jeg tror så heller ikke en mustang kan komme på gule, alle de andre biler er ikke coupe biler, derfor kan det lade sig gøre, tror jeg..

  • #27   19. okt 2014 Der er mig bekendt ikke et krav om at der skal være sidedøre i en varevogn. En bagsmæk er fin. Dertil, så har man kunne få Audi TT på gule plader også. Det er også en Coupe. smiley

    Det handler ikke så meget om at jeg ikke har råd til at betale afgift på hvide plader. Men mere fordi, at når jeg vitterligt aldrig bruger bagsæderne. Så vil jeg heller ikke betale for dem, når jeg bedre kan bruge pladsen! Så vil jeg sku hellere spare det penge og bruge på en vinterbil. (Det er lidt synd at trække en fin Mustang ud i salten) smiley Men det må jo komme an på en prøve om man kan eller ej smiley

    Syntes ikke jeg vil dømmes som en fattigrøv fordi jeg ikke vil betale så usmageligt mange penge for noget jeg ikke har brug for. Der er dem der propper en RS6, BMW 550 st. car, Cayenne, Q7 osv. på gule plader en lige så stor fattigrøv? For de har heller ikke bagsæder smiley


  • #28   19. okt 2014 jeg tror kun det er et krav med højde og længde på varerummet, også noget der beskytter føreren..

  • #29   19. okt 2014 Ja, jeg mener også det er 60cm frihøjde x 1,2m fri længde der skal være i rummet smiley
    En 2004 STI (sedan og ikke hatchback) kan nemlig ikke komme på gule skilte grundet max højde på 50cm da der går en tværstiver igennem bag ved bagsæderne. smiley

    Men, hvis kravene kan opfyldes for gule skilte på en Mustang. Så ser jeg ikke hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre smiley (Der kunne også være plads til et ret sygt anlæg smiley )


  • #30   19. okt 2014 Det vil da være en synd og skam at gemme den væk for vinteren Boxer, hvis du endelig får fat i en bil du så gerne vil have smiley Køb den, nyd den og brug den.

  • #31   19. okt 2014 Bruges skal den skam også. smiley Men man kunne jo lige så fint have en bette Polo 1,9 TDI ved siden af til vinteren (som jo næsten er gratis at have og kører i hvis der kun skal være plader og forsikring på i 3mdr om året). smiley

    Eller, Poloen kunne være på plader året rundt og så kunne konen få den når Mustangen er på vejen smiley


  • #32   19. okt 2014 1,2 meter i længden, kan en mustang det ?

  • #33   19. okt 2014 Audi TT blev ikke godkendt
    Der kom en på plader i et kort stykke tid. Men de blev pillet af hurtigt da det ikke var med de rigtige godkendelser


  • #34   19. okt 2014 En Subaru Impreza sedan kunne ihvertfald fint længden. Men haltede på højden smiley
    (Deraf jeg også spurgte hvis der var en Mustang ejer der læste med, om han kunne måle lidt på køretøjet) smiley

    Mustangen er dog en forholdsvis stor bil (Den er jo amerikansk). Med en rimelig plads på bagsæderne også. Lad mig sige det sådan, jeg har lidt min tvivl med pladskravet. Men, det kan jo ligesåvel gå begge veje om der er plads eller ej smiley


  • #35   19. okt 2014 Den du kalder Ford RS er en Focus RS ikke..?
    For der er ikke nogle Ford RS(200) på plader i DK. Da de er meget dyre, og kan slet ikke laves til gulpladebil. http://bringatrailer.com/2011/02/16/rare-in-the-usa-1986-ford-rs200-evo/


  • Hawk
    Hawk Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 60
    #36   19. okt 2014 Kunne det tænkes, at den havde nummerplader på fra et andet land?

    dertil skal det dog siges, at jeg har set en audi TT på gule plader, til salg, i danmark men den var satme grim (Så den på bilbasen for et par år siden)


  • #37   19. okt 2014 Claus. Kan du evt. uddybe den? smiley

    Ved som sagt der var en TT på plader. Men hvor lang tid den kørte med dem ved jeg ikke smiley


  • #38   19. okt 2014 så er det vel de gule fra holland umiddelbart..

  • #39   19. okt 2014 Og jo. Det var en Focus RS jeg snakkede om smiley Men det er også meget muligt den har været på Hollandske plader. Men må jo prøve at spørge en Mustang ejer eller to om jeg kan få dem til at måle lidt. Og spørge en synshal. smiley

    (Giver ikke op før jeg har fået et klart nej smiley )


  • #41   19. okt 2014 jeg ved at focus rs'eren kan have gule, men en mustang tvivler jeg lidt på..

  • #42   19. okt 2014 Her er sagen med Audi TT

    Ikke godkendt

    https://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1800141


  • #43   19. okt 2014 Okay. En Mustang bliver godt nok aldrig til en pick up eller en halmtransporter smiley

    Men, hvis der er 60cm frihøjde, med bagsmækken lukket, så man ikke ændre på konstruktionen af bilen (kun indvendigt med gulv osv.), lige som når man ser en Cayenne på papegøjeplader. Men skal da prøve og finde ud af om det kan lade sig gøre smiley


  • #44   19. okt 2014 er det så den højde hele vejen, på de 1,2 meter, at de skal være 60 cm i højden eller ?

  • #45   19. okt 2014 Ja. Det er sådan jeg læser det. smiley Men har skrevet til et par Mustang GT ejere herinde. Håber lidt jeg for nogle mål tilbage smiley

  • #46   19. okt 2014 jeg tror sku ikke en mustang kan være 60cm x 1,2meter..

  • #47   19. okt 2014 Det er det jeg prøver at finde ud af smiley Kan den ikke de dimensioner, så er det klart nogo smiley Men, hvis den kan (har ikke set opbygningen bag i på sådan en amerikaner flyder) så er der en god mulighed for at den nok godt kan smiley

  • #48   19. okt 2014 det er vi enige om, men tror du ikke der ville være flere af dem hvis man kunne? ligesom med Focus RS...

  • #49   19. okt 2014 Havde du nogensinde tænkt på en Mustang på gule plader før du læste min debat her? smiley

    Jeg havde ikke før Emil sagde til mig han havde set en smiley
    Men måske, måske ikke. Kan det ikke lade sig gøre, må jeg jo bare på jagt efter en anden sommerbil som kan få gule skilte. Du kunne eks være en Focus RS eller en Hatchback STI. Men Focus RS & ST er ved at være en bil mange har i Danmark, så der går luften lidt af ballonen smiley


  • #50   19. okt 2014 næ det havde jeg faktisk ikke smiley

  • #51   19. okt 2014 Så, jeg håber da smiley For det kunne fandme da være en lækker sommerflyder smiley

  • #53   19. okt 2014 Den ser da bette fin ud! smiley

    Jamen om der kan være 1,2m frit længde efter forsædet. Og 60cm frihøjde på de 1,2m uden bagsæder. Dvs. om der er tværstivere eller en bagrude ivejen for det smiley

    Så kunne det da være lækkert at finde ud af om den kan eller ej smiley Den billigste på hvide plader jeg har set herhjemme til salg er 220.000, gået 200.000 fra 06. Tror dog aldrig han for det for den, når den har gået så meget. 160-170.000 måske, men så langt kan jeg nok ikke snakke ham ned smiley

    Ideen med importbil var jo netop at den ikke havde rundet 100.000km endnu smiley


  • #55   19. okt 2014 Nej, det er også højden jeg lidt frygter for smiley Ellers må jeg vente et års tid til de falder lidt mere i pris. Nægter sku at give 220.000 for en 06 GT der har kørt 200.000km smiley

    Du har en og ved hvad prisen på sådan en er, hvad ville du en acceptabel pris for den her kunne være: http://www.dba.dk/ford-mustang-46-gt-coupe-2006/id-94216726/

    Så må jeg jo bide i det sure æble og få bagsæder i smiley


  • #58   19. okt 2014 Okay. Så har den været på hollandske plader den Mustang der. smiley Ærgeligt. smiley

    Men, den sorte jeg har linket til. Syntes du ikke prisen er for høj?

    http://www.dba.dk/ny-mustang-gt-inkl-afgift/id-1005113239/

    Den her har gået 1/3 af hvad den sorte har og koster kun 30.000 mere? smiley

    Racer og racer. Mustangen har jo den gamle suspension. Går den ikke stadig fra 0-100 på 5,5? smiley Hvordan er den økonomisk at have, reperationsmæssigt og lign.? Skulle jeg være bange for at købe en med 200 på klokken? smiley


  • #60   19. okt 2014 Nå for søren. Beklager meget, læste det som at det var dit legetøj smiley

    Er jeres en 4,0 V6? 4,6 GT V8 skulle mig bekendt gå 0-100 på 5,5 (eller 0-60mph på 5,5) smiley
    Den har jo 2 cylindre mere, lidt flere heste. Og er vel egentligt også basen for GT500 motoren smiley

    Men jeg siger rigtig mange tak for at du gad og måle engang smiley


  • #61   19. okt 2014 shelby motoren er en 5,8 nu, ved ikke hvor meget den tilfælles med 4,6'eren..

  • #62   19. okt 2014 Vel og bevares, den gamle GT500 5,0 V8 i samme årgang som den GT jeg kigger lidt på smiley

    Sidder lidt og tænker lidt på om det kan betale sig at lease en fra en forhandler, eks:
    http://www.dba.dk/ford-mustang-46-gt-coupe-2006/id-503113234/


  • #64   19. okt 2014 før var det en 5,4 samme motor som i gt (40) og f150

  • #65   19. okt 2014 Altså, de kan vel fåes med aut. gear og sport mode. Ved dog ikke med omdrejningsbegrænser når det er aut. gear, da den jo er stillet til at skifte optimalt ved et bestemt omdrejningstidspunkt. smiley

    Men altså, sådan en V8 Mustang har nok en hård sports kobling som nok ikke lige brænder sådan af. Ved ikke om gearskiftene er sværere end med en Impreza. Men øvelse gør jo mester smiley


  • #66   19. okt 2014 Korrekt! Syntes bare jeg fik det læst som værende en 5 liters smiley

    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/mustang/54-shelby-gt-500-coup/2238596
    Har den samme motor som en F150 5,4, så skal jeg fandme da holde mig langt væk fra den. De har haft deres problemer som kostede motore. Bla, med tændrør der knækker ved udskiftning, grundet den dårlige designmæssige fejl på motoren smiley

    Men nu er det jo også "kun" en 4,6 jeg kigger lidt på. smiley


  • #68   19. okt 2014 jeg mener stærkt at 5.4'eren kom fra f150 og blev smidt ned i den nye gt, den gamle gt40 og i shelby mustang'en....

  • #69   19. okt 2014 Syndt for en Mustang at smide en så lorte motor i sådan en fin bil smiley Det blev nok ikke meget bedre at de så også hev 650 heste ud af den, kontra de norm. 350 stykker en F150 har smiley

    Men ja, skal få prøvet en inden vinteren kommer. Kan også være der er for meget Japaner i mig til at den slet ikke er mig. Vi har dog haft amerikaner V8 i min familie flere gange før, og der var jeg da solgt smiley


  • #70   19. okt 2014 deres 5,4 lavede vidst 500 og 540 hk og 5,8 lavede 650 hk, tror jeg nok. efter min mening lyder v8 bedre end række 4/6 med turbo.

  • #71   19. okt 2014 Boxer >>

    Ja, privatpersoner der køber en bil på papegøjeplader gør den enten på grund af pladsen eller på grund af at de ikke har råd til bilen på hvide plader.
    Så når du ser en mand i jakkesæt i en stor 4x4, så ER det fordi han ikke har plads til den i økonomien på hvide plader.


  • #73   19. okt 2014 Ikke mere Baron. Der er skam også flere brugere herinde der har set den.
    som sagt før i denne tråd, så havde jeg den bil af erhvervsmæssige grunde. Kunne have taget en 520i på gule plader, men det gjorde jeg ikke.


  • #74   19. okt 2014 Og hvad er der galt i ikke at have råd til den på hvide plader?

    Når vi har de syge afgifter vi har, hvorfor må man så ikke benytte sig af de "huller" der er?

    Og pak nu den der væk med at de sviner og slider som biler på hvide plader. Det bliver der rigeligt kompenseret for. Og var det et problem havde regeringen strammet mere op på det end de har gjort i forvejen


  • #76   19. okt 2014 Jørgensen >>

    Det er der skam intet galt i, hvilket jeg heller aldrig har sagt.
    lad mig høre hvordan der bliver kompenseret for den manglende afgift tak?


  • #77   19. okt 2014 Det er regnet ind i det store regnskab. For tro mig, hvis de mente de mistede penge på gulpladebiler til private. Så var det enten gjort endnu dyrere eller lukket helt ned for det.

    Kom du hellere med eksempler på det modsatte? Jeg mener ikke at have hørt med snak om det siden de hævede privatbenyttelsesafgiften?


  • #78   19. okt 2014 Og hvis ikke du har noget imod det. Hvorfor så lyde så fortørnet over at folk kører med gule plader? En lille smule selvmodsigende

  • #79   19. okt 2014 men man vil gerne på hospitalet nogle gange, og børnene skal kunne gå i skole, og su og hvad ved jeg, man kan desværre ikke det hele.

  • #80   19. okt 2014 Jørgensen >>

    Mener du det seriøst det der?

    Prøv at stil nogle prisforskelle op og så fortæl mig hvor længe der går før forskellen er betalt i privatbenyttelsesafgift?


  • #81   19. okt 2014 Jamen hør nu her. Prisforskellen skal jo ikke hentes ind på sådan en gulpladebil. Privatbenyttelsesafgiften blev hævet for at gøre det mindre fordelagtigt for private at have en van

  • #82   19. okt 2014 Og hvis staten mente at gulpladerne var en underskudsforretning så fjernede de det nok helt for private og privat/erhverv

  • #83   19. okt 2014 Det er lidt som om du ikke forstår noget som helst.

    Kan love dig for at det er en kæmpe økonomisk fordel at købe en bil på gule plader.
    hvem har snakket om at det er en underskudsforretning for staten?


  • #84   19. okt 2014 Jeg er egentligt ligeglad med om folk har ondt i røven at jeg vil have en gulpladebil. smiley Kort sagt. Så er det sku godt det er jer der har ondt i røven og ikke mig, for jeg gør hvad det passer mig. Så kan folk enten grine eller græde over det. smiley

    For jeg vil i sidste ende få det der passer mig bedst. Ligesom andre køber en bil som passer dem bedst smiley Haters gonna hate.

    Så vil jeg hellere bruge de penge på at have en ekstra bil som staten kan tjene penge på. Og købe de bedre dæk end at spare på det. Eller kører på Vpower end sparebenzin. Og jeg kan jo blive ved. smiley


  • #85   19. okt 2014 Jørgensen >>

    Lad os tage udgangspunkt i en Seat Leon 1,6 TDI 105 Style. På den bil sparer du 100.000 kr ved at købe den uden bagsæder. Den på de gule plader koster 5.500 kr mere om året i afgift. Kan du så selv regne hvor lang tid det tager at betale 100.000 kr tilbage?

    Boxer >>

    Der er da ingen der har ondt i røven eller overhovedet givet udtryk for dette. Så hvis det er din opfattelse, så har du misforstået noget.

    Jeg er skam ligeglad med om du ikke har råd til en Mustang på hvide plader og derfor vil undersøge om du kan få den på gule. Det er jo helt op til dig. Det jeg ydrede var at jeg synes at fordelen helt skulle fjernes.


  • #86   19. okt 2014 Det var nu ikke kun pointet på dig Martin. smiley

    Men folk har sendt mig privat beskeder om at de syntes det er blasfemi at fjerne bagsæderne, og har ondt i røven? smiley

    Så hvis du så det som være pointet på dig. Så beklager jeg da. smiley


  • #88   19. okt 2014 Hvilken Camaro er det? smiley

  • #91   19. okt 2014 Man kan da godt få en coupé på gule plader. Både Audi a5 og a7 f.eks. Mener bla. Sand Jensen har dem. Der er flere på Bilbasen.

  • #93   19. okt 2014 Ja, men sku ikke en Mustang smiley

  • #96   19. okt 2014 Njaa. Der er mere historie i en Mustang efter min mening. Og det er jo slet ikke sikkert man kan få sådan en bandit på gyldne plader længere smiley

  • #100   19. okt 2014 De kan næppe fåes på gyldne plader heller. Og så koster de også ret mange penge. Hvilket er derfor jeg kigger på nyere (2003-2008) import biler smiley

  • #102   19. okt 2014 Behøver slet ikke alle de heste der. De 320 som den hvide GT havde er da mere end rigeligt, 5,5 sek 0-100 er da nok til at tage de fleste i et lyskryds. smiley

    Jo mindre heste man hiver ud af en motor, jo mere holdbar er den da også smiley
    Den i videoen er også den gamle model. Det er den nye model Mustang jeg syntes der er lidt lækker, designmæssigt også smiley


  • #104   19. okt 2014 Der var en som sagde at det kun var Danmark der havde de speciel regler med varevogne, det er ikke korrekt, Norge har også almindelige biler kørende på grønne plader (gule) jeg har set flere i lufthavnen.

  • #105   19. okt 2014 Christian. Nok har den sikkert 300 std. smiley Men, den jeg linkede til kan sikkert godt have 320. smiley Kan se det er forholdsvis nemt at få hevet 400 heste ud af den. (Andre dysere, indsugning og lign. som Ford racing har lavet på nogle GT modeller?) smiley

  • #107   19. okt 2014 Leo >>

    Klogt sagt.....eller ikke.

    Hvem har ondt i røven og er misundelige?


  • #109   19. okt 2014 Når man er over 190, tvivler jeg på at cabriolet er noget for mig smiley Mit hovede skulle jo nødig gå over toppen jo smiley Personligt er det nu lidt sjovere med et fast tag smiley

  • #111   19. okt 2014 Har faktisk skrevet til selv samme forhandler på selv samme bil vdr. evt. leasing smiley Kan jo være det er billigere end jeg lige regner med. For en GT500 650 hestes, kostede 6500 om måneden + moms og en udbetaling på 50.000 smiley

    Lige lidt mere end jeg vil bruge på bilen pr. måned smiley (Heller ikke samme bil dog, men den eneste leasingspris jeg lige kunne finde)


  • #113   19. okt 2014 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/mustang/54-shelby-gt-500-coup/2238596

    Næh, det var 82.000 i indskud smiley Men, håber da lidt en GT er til at betale om måneden smiley


  • #115   19. okt 2014 Nahh. Alt for rich kid bil (og dyr). Mustang er der alligevel stil over med hesten foran smiley Og til at betale.

  • #117   19. okt 2014 Ja. Men i min verden er en Corvette ikke en hverdagsbil smiley

  • #119   20. okt 2014 Jeg har brugt min Corvette som hverdagsbil de sidste par år. Det er den mest driftssikre bil jeg nogensinde har ejet. Jeg har kørt 2.5-3 timer dagligt i tæt trafik i den, og den brokkede sig aldrig.

    Men jeg tvivler på at den kan indregistreres på gule plader. Selvom bagagerummet er stort i coupe modellerne, tror jeg ikke at det lever op til kravene.


  • #120   20. okt 2014 Et stort problem med de der amrikaner slæder .. Du dur kun til at køre lige ud .. Slet slet ikke bygget til at have det sjovt på en snoet vej eller bane

  • #121   20. okt 2014 Erik A, prøv at se på tiderne på Nurburgring. Der er amerikanere i toppen.

    Når jeg kører sportsvognsrallies i min Corvette på snoede bjergveje, hænger jeg fint på eks. 911'ere, Gallardo'er og 360'ere. Bil Magasinets nye bog om sportsvogne kårer også Corvette som en af de 50 bedste sportsvogne.

    Din holdning var sikkert valid for 10-15 år siden. I dag bliver ihvertfald Corvette og Camaro testet intensivt på Nurburgring, og de bliver udviklet til at kunne køre op mod europæerne.


  • #123   20. okt 2014 Syntes det kan gå at have en Mustang Muskelbil til hverdagsbil som et land i Danmark. Men en Sportsvogn Corvette, argh. smiley

    Arbejder hos en entreprenør, så en ting er at ankomme i en Mustang. Men en Corvette? Ved ikke om mine kollegaer ville grine eller græde smiley


  • #124   20. okt 2014 Men kan så sige, at EE biler faktisk slet ikke var afvisende! Skal ned og kigge på deres gule GT på Fredag nok, og få en snik snak om mulighederne! smiley

    Den sag her: http://www.dba.dk/ford-mustang-46-gt-coupe-2006/id-503113234/


  • #126   20. okt 2014 Havde sådan set allerede tjekket alle danske salgssider for en smiley Så havde godt kigget på den før du linkede den Christian smiley

  • #128   20. okt 2014 Hahaha, ja det ku' godt være! smiley

  • #130   20. okt 2014 Carsten J

    Hurtigste bil på ringen er Radical SR8 LM – 2009 – 6:48
    2. er 2. Porsche 918 Spyder – 2013 – 6:57
    3. er Nissan GT-R Nismo – 2013 – 7:08
    4. er Gumpert Apollo Sport – 2009 – 7:11
    Først på 5. pladsen kommer der en kaner .. Hverken mustang eller corvette
    5. er Dodge Viper ACR – 2011 – 7:12

    Først på 8-9 pladsen har vi corvette .. Ingen mustang ......


    Så amrikaner som hurtigste på ringen .. Nej .. Englænder Tysker og japser slæder på de første 4 pladser



  • #131   20. okt 2014 Carsten J .. Mustang GT500 fra 2013 bruger 7:39.28 ........

  • #132   20. okt 2014 Christian. Jeg har både haft min gamle 4x4 ladvogn og Impreza oprettet. Men blev træt af folk der havde ondt i røven smiley

  • #133   21. okt 2014 Der er vist ingen der påstår at amerikanske biler er hurtigst på nurburgring, men nogle af dem er MEGET hurtige... den tid med at alle var langsomme er forbi..

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 877
    #134   21. okt 2014 Christian F mener at alle amerikanske biler er de hurtigste på Nurburing, hans Typhoon skulle eftersigende lave bedre tider end en Nissan GTR.

  • #135   21. okt 2014 Mirza Carsten skrev jo netop "Erik A, prøv at se på tiderne på Nurburgring. Der er amerikanere i toppen. " ..... Hvilket de jo ikke er og slet ikke modellerne der omtales her i tråden

  • #136   21. okt 2014 Vil da mene at at når de 4 ud af top 11 biler i toppen er amerikanske, så kan de ikke kategoriseres som værende langsomme..

    der er kun 2 tyskere i top 11


  • #138   21. okt 2014 Hvis du ikke skal bruge den til bane kørsel, så ligger sådan en mustang fint på vejen, og for et mindre beløb kan undervognen sagtens blive endnu bedre, så den nemt følger med en normal EU bil rundt om hjørnet smiley

  • #139   21. okt 2014 6:48 Radical SR8 LM
    6:57 Porsche 918 Spyder
    7:08.69 Nissan GT-R Nismo (2015)
    7:11.57 Gumpert Apollo Sport
    7:12:13 Dodge Viper ACR (2010)
    7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package
    7:14.89 Donkervoort D8 RS
    7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012)
    7:22.1 Dodge Viper ACR (2009)

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times


  • #140   21. okt 2014 Engelsk
    Tysk
    Japansk
    Tysk
    Amerikaner
    Lexus er vel japser (Toyota)
    Tysker
    2 x amerikaner


  • #141   21. okt 2014 Der kommer en 7:22.68 Chevrolet Corvette C6 Z06 (2012) lige bag viperen

  • #144   21. okt 2014 Ja, desværre er Bilgalleri blevet et sted man både kan grine og græde over smiley Men ja, ser da frem til at prøve den smiley

  • #145   21. okt 2014 Ang. Det med gule plader, så kan jeg i hvert fald se følgende smiley
    http://nrpla.de/soeg
    Slår man op på "Varebil" og vælger "Ford", "Focus 3 dørs van", får man en fin liste over at der i hvert fald er indregistreret Ford Focus RS som gulplade-/papegøjepladebil.
    Ændrer vi så til "Ford" og "Mustang" og vælger "Varebil", så kommer der ingen frem - Så hvis ikke en eventuelt indregistreret Mustang på gule plader er skrevet helt forkert ind (Og det sker jo ofte), så er det udtryk for at der på nuværende tidspunkt i hvert fald ikke er nogen registreret som varebil.


  • #146   22. okt 2014 Har set nogle skoda superb og andre lignende med gule plader og sæder, de har været noget Flex trafik / taxi ,og lignende.. og kører med OST plader, offentlig service trafik, som vist er noget i stil med firma taxa kørsel. Men er da en fed model at have til det.. smiley
    Hvis man Googler det, er der nogle der skriver om det på vag Cars..



  • #148   22. okt 2014 Skal helt sikkert ikke have en folkevogn når jeg har kig på en Mustang smiley

  • #150   23. okt 2014 Der ligger en oppe ved Ålsgårde eller kvistgård i Nordsjælland der bygger USA biler om til gule plader.

  • #151   23. okt 2014 Skal først prøve den imorgen smiley

  • #152   24. okt 2014 Brian b. Det ligger i nygård, tæt ved Ålsgårde. Hellebækvej så Hvidt jeg husker, køre forbi hver dag, har en kollega der bor ved siden af dem. Cartek ka det passe? Han har ihvertfald en del us biler stående.

  • #153   26. okt 2014 Det lyder rigtigt??

Kommentér på:
Ford Mustang GT - Gule plader??

Annonce