{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Bil:30/40k med isofix {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Er på udkig efter en familievogn da jeg snart bliver far til nummer to.
Kravene er: stationcar, isofix, pris mellem 30 og 40.000 og så skal den gerne være nysynet og med en motor der er bare lidt skub i.

Indtil videre er jeg kun faldet over Peugeot 307, men hvad er der ellers som kunne være alternativ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil:30/40k med isofix
  • #1   21. okt 2014 golf 4 st.car evt

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #3   21. okt 2014 Hvis du finder bilen men den falder på isofix kravet:
    Vi har sådan en "isofix base" fra römer som er en slags adapter tingest der spændes fast i selen til ældre biler uden isofix. Så klikker man bare stolen ind og ud af basen, det fungerer fint!


  • #4   21. okt 2014 Mondeo mk3... Du får ikke bedre plads til barnevogn mm.. og de køre ganske udemærket. 14km/l på 1,8ern med 300.000 på klokken..

    På nogle af dem (hvis ikke mange) sidder isofix INDENI sædet og man skal skære hul for at komme til dem.. (har været på begge af vores) Hvorfor Ford har lavet det sådan må guderne vide..


  • #5   21. okt 2014 Vw passat 3bg 1,8t stationcar smiley
    Hvis ikke der er isofix i, kan du selv montere det for cirka 300,- og det er fucking nemt smiley


  • #6   22. okt 2014 Skoda Octavia 1.8T... masser af plads, og isofix..

  • #7   22. okt 2014 #4
    Hvordan sikrer jeg mig så at bilen har isofix når jeg er ude og kigge på en (uden at skulle skærer hul i sæderne) smiley

    Passat synes jeg har et for lille bagagerum.
    Nogle erfaringer med Mazda 6 2,3 Sport?


  • #8   22. okt 2014 Fed vogn - også godt træk i. Dog er den svær at komme af med, så det skal være til den rigtige pris.

    Ellers vil jeg da bare sige mondeo som #4 - fed pålidelig bil, som kører smaddergodt, specielt til prisen


  • #9   23. okt 2014 Du skal kunne mærke isofix beslagene hvis du trykker i bunden af sædet smiley
    I min gamle passat 3bg stationcar kunne jeg slå min emmaljunga barnevogn (en af de største vogne du kan få) og så sætte den ind bag i, uden at skille den ad, uden problemer smiley


Kommentér på:
Bil:30/40k med isofix

Annonce