{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

bil økonom spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Håber i kan besvare mig på et spørgsmål .Gerne folk som har eller er under bil økonom uddannelse.
Jeg ville læse til bil økonom i Århus næste år og ville i denne anledning høre om man selv ved studie start skal betale for bøger?
Andre ting som man bør vide når man starter ?
Mvh. Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bil økonom spørgsmål.
  • #1   22. okt 2014 Så vidt jeg ved SKAL du have en praktik plads ved studie start. Sådan var det ihvertfald da uddannelsen kom frem men du må ikke hænge mig op på det smiley

  • #2   23. okt 2014 Som #1 siger, du skal have en praktikplads inden du starter.

  • #3   23. okt 2014 Jep, det havde jeg læst mig til smiley men har snakket med Citröen, som er interesserede i at tage mig ind.
    Har også læst mig til igår, at virksomheden som regel betaler bøgerne for deres elev..meen?? kan man regne med det.


  • #4   23. okt 2014 Det er kun din praktikplads der kan svare dig på det smiley de kan jo trække det fra i skat, så jeg tror da ikke at det er et problem. Jeg skal selv i praktik i forbindelse med min uddannelse fra d. 3 november og 9 måneder frem, jeg er i gang med at uddanne mig til maskinmester. Vi har selv stået for at finde praktikplads, nogle få praktikplads med løn og andre er bare på S.U. Der er fordele og ulemper ved begge dele smiley


  • #5   27. okt 2014 Jeg må spørge mig frem hos bil forhandlerne - og forhøre mig. Håber på en praktikplads med løn...


Kommentér på:
bil økonom spørgsmål.

Annonce