{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Gode og billige værksteder i Kbh? {{forumTopicSubject}}

Står og vil gerne finde alternativer til det værksted jeg bruger nu. Det ska være godt og billigt(som sædvanlig), og ligge i et par kilometers afstand af Østerbro/Hellerup.
Også nogle med kort ventetid og kvalitet over linjen.
Gerne et enkeltmandsværksted, bare det er effektivt og billigt.

Har en gammel Golf 3 nemlig, den er ikke meget værd et par tusinde, og skal ofte repareres. Men det værksted jeg bruger, kan godt være langsomme og være booket helt op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode og billige værksteder i Kbh?
  • #1   23. okt 2014 Find et af dem uden kviteringsblokke smiley

  • #2   23. okt 2014 Godt, hurtigt, billigt. vælg selv to, du kan ikke få alle tre... smiley

  • #3   23. okt 2014 Som alternativ kunne du købe en driftsikker bil.. Min kami skiftede sin gamle kasse ud da det var "billigere" at købe en ny.
    Han halverede sot bezobezin forbrug ejerafgiften fald med en2/3del og månedelig om kostninger sted. 400kr. Pengene på reprationer faldt der imod med 500kr pr måned og så var der stadig råd til at holde den kørende med 3 service årligt og. Sommer/vinterdæk værd 3.år... Hver at overveje.


  • #5   23. okt 2014 Men kom gerne med nogle anbefalinger af værksteder i Kbh, man kan stole på og som yder en god og hurtig service. Skal også meget helst være med danske ejere og medarbejdere. Stoler bare mere på dem.
    Det er "småting" som jeg oftest får lavet. Så et lille enkeltmandsværksted eller med 2-3 medarbejdere er fint.
    Ved godt at man ikke kan få et rigtigt godt værksted med hurtige tider i den helt billige ende. Men man har da lov at håbe smiley


Kommentér på:
Gode og billige værksteder i Kbh?

Annonce