{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Mercedes w124 250d
  • #1   23. okt 2014 brug bremserens det er mere mild ved motoren og virker lige så godt som startgas.



  • #2   24. okt 2014 Når du skriver gløderørene skulle virke, er det for du har målt hver enkelt med multimeter? Eller har du målt om de får spænding. Der sidder en smelte sikring i forvarmer relæet som kan være smuttet og så starter sådan en gammel MB'er ikke. Alt efter årgang er shutdown ventilen på diesel pumpen vakuum styret.

  • #3   24. okt 2014 Ja jeg har målt hver enkelt, og det er kun det ene der for mindre spænding en de andre, 4 af dem for 13v det sidste kun 6v. Og har målt til og fra relæ og det ser fint ud. Men har lysnet dyserør og der kommer intet diesel når jeg tørner motoren:-/

  • #4   24. okt 2014 Men det jeg synes er underligt er at jeg ikke engang kan får den til at tænde med startgas?

  • #5   24. okt 2014 Tjek at kæden ikke er sprunget på den

  • #6   24. okt 2014 Igennem olie dæksel kan du se knast og kæde, køre den når du tørner motoren? Pumpen er trukket af samme kæde. I siden på pumpen ved governoren sidder en prop, dette er inspektionshul til statisk tændingstidspunkt. Skru den ud og drej krumtappen om på tændings mærke, med cylinder 1 i kompression. Nu skal du se en tap på governoren, den skal stå ca midt i prop hullet.
    Jeg ville starte med at checken taktmærker på knast, krumtap og pumpe. Så af med topdækslet!


  • #7   24. okt 2014 Super tak det vil jeg lige prøve.

Kommentér på:
Hjælp til Mercedes w124 250d

Annonce