{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servostyring defekt må jeg køre i bil
  • #1   25. okt 2014 Det ville jeg ikke være bange for... Bare sørg for at den ikke går HELT tør...

  • #2   25. okt 2014 1. Du kan smadre pumpen og tandstang ved at køre uden olie.

    2. Det er ulovligt at køre med en defekt servo.

    Hvor hurtigt smider den olien?,hvis det ikke ligefrem er et 5 cm stort hul i selve pumpen og den bare smider olien stille og roligt, ville jeg hælde mere olie på og køre til mekkeren. hvis alså den kunne nå derud uden at smide det hele


  • #3   25. okt 2014 Det er ikke voldsomt den smider olien men det var på vej hjem her til aften den begyndte at rokke i rattet og der åbnede jeg hjelmen og opdagede at den smed olie ud ved pumpen..

  • #4   25. okt 2014 Du kan godt kører med det, men naturligvis med fornuft..

  • #5   26. okt 2014 min gamle e36 coupe vinterbil har kørt uden olie i servoen i 2 år , indtil for 2 uger siden vi skiftede servopumpen, tandstangen fungerer perfekt stadigvæk selvom der ik har været en dråbe i mands minde ...eneste problem jeg har haft var til syn hvor synsmanden sagde det skulle laves da bilen er lavet med servo , men den gik alligevel igennem så længe jeg lovede at fikse det , og det gjorde jeg så endelig...

Kommentér på:
Servostyring defekt må jeg køre i bil

Annonce