{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SIde airbag peugeot 306
  • #1   28. okt 2014 Hej Det kan også være i selen det har jeg oplevet et par gange

  • #2   28. okt 2014 aldså selve der hvor selen ruller sammen?. jeg prøvede nemlig at tage stikket ud af seletrammerne der hvor du låser selen fast ned i. og der kom der bare selve airbag lyset frem. så er sikker på den værtfald ikke har noget at gøre med det.

  • #3   28. okt 2014 Hvis du åbner højre dør sidder der så ikke en kontakt hvor du kan sætte nøglen i og slå passager airbaggen fra? Kunne det være det?

  • #4   28. okt 2014 Nej desværre det er ikke det tegn. Det er side air bag i sæderne

  • #5   29. okt 2014 Nu har jeg rodet meget med de ledninger idag og har loddet den permanent sammen. Vil lampen slukke automatisk hvis jeg finder fejlen eller
    Skal der en computer på for at få fejlen væk?


  • #7   29. okt 2014 Når jeg kigger i mine data så er den lampe til sideairbag og selestrammere.
    Klippet stikkene af til selestrammerne og loddet de ledninger sammen? Husk til batteripolen af inden


  • #8   29. okt 2014 Har lodet ledningerne sammen både til side airbag og selestrammer i sædet. Men kan huske fra min 206`er engang da jeg skulle skifte sele at det hjul hvor selen ruller sig sammen hedder vel også ''selestrammer''? Nå men det hjul sad der en ledning ind på hjulet. Kan den have betydning for det?

  • #9   29. okt 2014 Muligvis. Ville nok være en god ide at få læst fejl ud

  • #10   29. okt 2014 Har nu rodet videre med det igen idag og har skilt sæder og seler fra hianden og stadig intet held. Tror måske og næste step er at få mekanikeren til at sætte tester på. Nogen der ved hvor præcis sådan en tester beskriver fejlen?

  • #11   29. okt 2014 Det kommer an på hvad fejlen er. Er det feks en ledning til styreboksen der driller er det ikke så præcist, men er det en komponent vil den sige hvilken og om det er en afbrydelse eller kortslutning

Kommentér på:
SIde airbag peugeot 306

Annonce