{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

VW polo 6R med problemer i rækkevidde måleren i trip computeren!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en VW Polo, som er fra sommeren 2014. Dens rækkevidde måler (den der måler afstand/km ift. hvor meget benzin der er på tanken), er meget mærkelig!?!? Når tanken er 1/4 fuld er der ca. 310 km. tilbage, når så jeg fylder den op kommer den op på 510 Km (disse to tal HVER GANG)!!! Når jeg køre ændre den sig sjældent, og når den så ændre sig er det altid med 10 km interval eks. 510 km, 520 km, 530 km osv. den kommer aldrig over de 540 km lige meget hvor pænt jeg køre!!!! jeg har nu brugt en 1/4 tank og den står stadig på 510 km!!!
Jeg har været ved SMC biler i Aalborg og de siger der ikke er nogle fejl (han (mekanikeren) har været ude at køre en lille tur i bilen), så de kunne ikke hjælpe!!!!
Dem jeg har snakket med og de biler jeg har haft før, der har de/jeg aldrig oplevet noget ligende!!!
Jeg har tanket med bilen "tændt" og slukket og jeg har trykket på reset "0/0" knappen (trip tæller) adskillige gange/holdt den nede i 30 sec. men lige lidt hjælper det...

Er der nogle der kan hjælpe, nu når de såkaldte "eksperter" ikke kan eller har prøvet ligende...!?!?!?

Mvh Pouel Holm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW polo 6R med problemer i rækkevidde måleren i trip computeren!!!
  • #1   30. okt 2014 Altså min Ibiza siger altid 780km når den er tanket op og alt efter hvordan jeg køre derefter stiger eller falder rækkevidden.

    Ved ikke hvordan det fungere. Men min kan sagtens klare 1000km på en tank, så der må være et eller ander standpunkt den har med rækkevidde, når man tanker den op, som den så regulere når man begynder at køre efterfølgende smiley - Det er bare mit bud. Ved ikke om der er nogen teknisk begrundelse for det smiley


Kommentér på:
VW polo 6R med problemer i rækkevidde måleren i trip computeren!!!

Annonce