{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.877 visninger | Oprettet:

V
V
Tilmeldt:
28. aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.212

Opel eller Ford {{forumTopicSubject}}


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel eller Ford
  • #1   1. nov 2014 Jeg ville vælge Mondeoen.

    Bedre motor (PSA).
    Mere plads.
    Virker bedre bygget inde og ude.

    Insigniaen er rigtig pæn, men deres diesel motorer larmer (der er vel en grund til at de går over til PSA motorerne nu her...) og så føles de bare sløve - jeg har dog ikke prøvet en 160 HK model.

    Jeg synes også at Opels sæder er hårde at sidde i.

    Jeg har hørt at de ruster bagi, men om der er hold i det ved jeg ikke.


  • #2   1. nov 2014 Jeg har ladet mig fortælle af kollegaer med børn, at en Insignia har et elendigt bagagerum. Eftersom du leder efter en stationcar, har det jo måske en vis relevans.

    Det er det eneste, jeg har at sige om modellerne. Jeg har ikke prøvet nogle af dem.


  • #3   1. nov 2014 Jeg ville foretrække Insignia, med den 2.0 cdti kommer du ikke helt galt i byen! Den har et enestående bundtræk, både 130hk og 160hk, og det er bare en generelt stabil motor man kan stole på. Har en kamerat hans runder snart 300.000km, i 130hk-versionen

  • #6   1. nov 2014 min deo har løbet 220000, de sidste 26000 af dem har været i år og den har ikke set et værksted de sidste 4 år smiley
    har dog selv skiftet olie+filter og et glidebøs i højre bagbremse


  • allan P
    allan P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   1. nov 2014 min g"er har et godt bagagerum vælger altid opel


  • #8   1. nov 2014 Ville vælge Forden.

    mvh Ansat hos autoriseret Opel værksted!


  • #9   2. nov 2014 Altid Ford.
    Har selv 2 opel'er .
    Men er nu stadig Ford mand smiley


  • * - *
    * - * Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 381
    #10   2. nov 2014 Har selv lige stået og skulle tage præcis samme valg, prøvede begge og af de to modeller der, er Forden klar vinder. Jeg endte dog med, helt tilfældigt, at prøve en Citroen c5 med alt i udstyr, samme årgang, og nu kører jeg så Citroen smiley

    Indtil videre 6 måneder (120km pr dag) uden mekaniske problemer, men dog med en omlakering da et p-hus sneg sig ind på fruen smiley


  • #11   2. nov 2014 Klart Ford.

    Du mangler alt det en bil skal byde på nå man vælger en Opel


  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.212
    #13   2. nov 2014 jeg vælger udlukkende en stationcar på grund af udseendet. skal ikke bruge pladsen jeg kære for det meste alene, eller med kæresten og vi har ingen børn, men heldigvis er det den samme forhandler for begge biler med 160 hestes diesel. Så jeg tror jeg vil prøve begge 2, men hælder mere til en Opel den ser bare bedre ud, smiley

  • allan P
    allan P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #14   2. nov 2014 ja immer opel kaufen

  • #15   2. nov 2014 V
    Syntes du skal tage at overveje det, det er bestemt ikke den bedste bil på markedet.
    Og de ruster!!


  • allan P
    allan P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   2. nov 2014 det gør alle biler


  • #17   2. nov 2014 Nej det gør alle biler ikke, og slet ikke så slemt som insigniaen.
    Pt kører vi kampagne på nyere modeller, hvor døren skal pilles af, og laves rust der hvor ledningsnettet går ind i døren.
    Og der ALTID rust der hvor de bagerste støddæmper er fæstnet i toppen.
    Samt et utal af andre steder.


  • allan P
    allan P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #18   2. nov 2014 ok så måske opel fabrikkerne skulle ændre på det og lave dem beder men er meget glad for min astra g fra 2004

  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.212
    #21   4. nov 2014 Hvilken årgang af Opel rustede, har de ikke fixed det?
    hvis det er så slemt så må jeg jo vælge Forden, hehe men jeg er ikke tosset med Opel, vil bare have en stabil bil, Opel eller Ford. Men jeg går ud fra at de sikkert begge har deres negative og positive sidder.


Kommentér på:
Opel eller Ford

Annonce