{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.736 visninger | Oprettet:

Antonino Z
Antonino Z
Tilmeldt:
21. nov 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Volvo V40 2004 {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen,
Jeg står og skal købe ny bil der er kommet en lille ny til familien.

Så jeg ville lige høre jer herinde, om jeres erfaringer med en Volvo V40 1.8 jubilæum fra 2004 til omkr. 45.000 kr.

Jeg vil helst ikke have en bil der har kørt alt for mange km. (ikke over 150.000 km), så at købe en anden model til samme penge er vil ikke muligt.

Er det noget jeg skal holde mig fra?
Hvad er jeres erfaring, er nogen årgange bedre end andre og er 1.8 motoren ok?

(Har et kørselsbehov på ca. 15.000 km om året)

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo V40 2004
  • #1   21. nov 2014 2004 er året hvor de skifter model, så hvilken en er der tale om? Hvis det er den 1. udgave, kommer motoren fra Mitsubishi, i modsætning til resten af motorprogrammet der er Volvos egen (ihvertfald så vidt jeg har forstået). Du må selv afgøre om det er godt eller skidt. Jeg tror det bliver svært at finde en med max. 150.000 km på klokken, men jeg ville hellere have en der har kørt 250.000 og har udfyldt servicebog, end en der har kørt det halve og ikke har nogen servicehistorik.

  • Antonino Z
    Antonino Z Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   21. nov 2014 Det er sådan en model ha ha
    Ved ikke om det er den nye eller gamle smiley


    profilbillede
  • #3   21. nov 2014 Ja, der er sgu nok ikke tale om V50, Martin, jesus christ.


    Motoren er ganske rigtigt fra Mitsubishi, men den er som sådan fin nok, bare lidt dyrere i dele.


    Så længe du ikke forventer, at du køber en "rigtig" Volvo, så får du rigtigt meget for pengene. Kan se, at den dyreste V40 på Bilbasen koster 60 klik, med de fleste langt under 50.


  • #4   21. nov 2014 Er selv Volvo mekaniker og der er ikke mange problemer med den faceliftede model som den du snakker om, bremserør til i bag og kaliper bag og håndbremse kabler har vi skiftet en den af, og ikke alle der kan holde skiverne i bag rene pga for bedstemor kørsel:) ellers ikke mange problemer med motor kun at VVT hjulet kan begynde at larme:)

  • Antonino Z
    Antonino Z Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   21. nov 2014 Nej jeg ved godt det med Mitsubishi, men en af mine venner havde en for nogen år siden og jeg synets, at den var meget fed.
    Uden at støde nogen er jeg ikke interesseret iPeugeot, Citroen, Skoda, Hyundai, Suzuki, Nissan, så jeg kan heller ikke se hvad jeg kan få for samme penge (ca. 45.000), med plads til hvad man nu skal have med som feks barnevogn og lignende.

    Godt at høre fra en der skruer på dem til hverdag smiley

    Tusind tak for jeres svar smiley


Kommentér på:
Volvo V40 2004

Annonce