{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.350 visninger | Oprettet:

stjålne fælge {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan fortælle mig hvad de her fælge hedder de er mine og de blev stjålet igår af en hvis person som også er herinde!!! Eks kæresten i ved.
Men hvis nogle kan fortælle mig hvad de hedder og hvad mærke det er så det kan gå videre til politiet.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stjålne fælge
  • #1   21. nov 2014 På dette billede sad de på min golf 6 så de passer hvertfald på en golf 6 og de er 19 tommer mere ved jeg ikke.

    profilbillede
  • #5   21. nov 2014 tror politiet er ligeglade med hvad de hedder bare vis dem det billed så hænger de det måske op i deres kaffestue du får dem kun vis du selv henter dem igen

  • #6   21. nov 2014 1000 Miglia / Mille Miglia MM1002


  • #7   21. nov 2014 Lyder som om han er en smålig person - og jeg synes du bare skal lade ham beholde de fælge - medmindre du vil have ham tilbage til at ødelægge dit liv - men det lyder som om, du er bedst tjent uden ham.

    Drop ham og kom videre med dit liv. Ignorer ham totalt - det er den bedste måde du kan vise ham, at han er et usselt nul.

    Du kan selvfølgelig melde ham for tyveri, men så føler han jo først, at han er mere betydningsfuld end et par fælge til få tusinde kroner.


  • #9   22. nov 2014 Ja jeg har dog meldt ham.. Men han er en smålig person og har også smadret min bil osv. Men fuck det det er fortid smiley

  • #10   22. nov 2014 Somme tider er det bedste man kan gøre for sig selv at komme videre med sit nye og bedre liv.
    At lade tab, bristede håb og ødelagt økonomi ligge bagude og se fremad smiley

    Som der står i Toraen:
    "Den bedste hævn er at få dig et godt liv"

    Og nej, jeg er på ingen måde religiøs.


  • #11   22. nov 2014 Kloge ord jer to:) jeg er helt enig den bedste hævn er tavshed smiley og jeg glæder mig til at i morgen sidder jeg i en ny lejlighed og med glæde over alle som har sprunget til og hjulpet mig væk fra det dårlige liv..
    Nu er alle muligheder der kun for det gode og dejlige liv smiley


  • #14   23. nov 2014 Helt rigtigt.. Forgive and forget.

    Tommy.. Nej aldrig mere samme slags nu ved jeg hvilke signaler og ting jeg skal se på og så vælge anderledes


  • #15   23. nov 2014 Kærlighed gør blind smiley
    Been there done that.


Kommentér på:
stjålne fælge

Annonce