{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

carl lauritzen vognmand- nogen som kender det firma? {{forumTopicSubject}}

Nogen som kender det firma?

Et rigtig dumt svin af en chauffør kørte igår morges ind i min kassebil og skred fra stedet ude at smide en seddel!

Jeg ringer så vogn mands firmaet for at få afvide om de har gps overvågning i deres skraldevogns biler, og selvfølgeligt er det ham selv carl lauritzen jeg får fat i, som så er hurtig til at fortælle, at "nej, det har de ikke, de kan kun se hvor deres biler er via deres kørelog"

Ringer lidt senere op af dagen, i håb om at jeg får fat på en anden person fra firmaet hvilket jeg også gør, som kan oplyse mig om at "jo jo, de har gps i bilerne, og de kan se deres biler er hvert 2 minut."

Han oplyser mig også om at de HAR haft en inde på pladsen hvor min bil holdte, i det tidsrum hvor jeg ikke var ved bilen!

(Det skal lige siges at jeg fandt skraldemanden som kørte bilen og spurgte ham pænt, om han havde glemt at kigge i spejlet, eller hans bak kamerafordi min bil var til pas krøllet på det sted hvor højden på deres bum er, men nej nej han havde aldrig været der)


Men men men 1 time efter ringer medarbejderen og fortæller mig at amen dit og dat at han lige pludseligt ikke havde gps i bilen og kunne kun følge skraldebilen, FORSATAN DET LUGTER!


Og ja, fejl sker jo!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  carl lauritzen vognmand- nogen som kender det firma?
Kommentér på:
carl lauritzen vognmand- nogen som kender det firma?

Annonce