{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

Bremse problem VW Golf 4 {{forumTopicSubject}}

Hey venner.
Min Vw Golf 4 havde en utæt bremse rør som vi skiftede ud, og bageefter da vi skulle lufte bremsene af kom der ingen bremsevæske. så skiftede vi hovedecyl ud og så virkede det, så kunne vi få bremsevæske i alle 4 hjul og alt skulle være som det skulle være.
End til nu, nu er problemet det når jeg kommer kørene på motorvejen hænger bremserne af sig selv og bremse pedalen bliver hård.
De hænger så meget at der kommer røg af kloderne.*
Når jeg så slukker motoren ud og starter igen falder pedalen på plads og bremserne hænger ikke mere, så kan jeg bare køre videre end til det høre det igen, det uroligt af det sker på motorvejen hvor jeg ikke bruger bremsen overhovedet.

Håber i har et erfaring på sådan et fejl.. Søger akut hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremse problem VW Golf 4
  • #1   27. nov 2014 Jeg ville sige bremseforstærkeren da den jo er vakumstyret så hvis der er en ventil i den som ikke er som den skal kan den jo "træde" pedalen længere og længere ned. Min mor havde noget ligende med hendes Octavia.

  • #2   27. nov 2014 Tilslutter mig Niclas, der mangler frigang ved bremseforstærkeren. Kan justeres på armen fra bremsepedalen.


  • #3   27. nov 2014 Svend ove jeg har også undersøgt nogen forskellig VW form sider de siger også det er frigang i pedalen. Men ved du hvordan man fixer den ?

  • #4   28. nov 2014 Ja. Som start mærker du om der er frigang i pedalen, altså at du kan mærke om den slipper hovedcylinderen helt. På nogle biler er det afstanden til bremseforstærkeren der kan justeres med skiver, ellers er det armen/tappen ind til pedalen der skal justeres i længden.

Kommentér på:
Bremse problem VW Golf 4

Annonce