{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 2,5 V6 TDI highline
  • #1   27. nov 2014 har selv overvejet den, men fandt en masse skidt om dens motor. -Som ellers har en fantastisk lyd. Så vidt jeg husker æder den motor knasterne, som den også gør på Audis modeller med den V6 diesel motor. Hvad årgang(e) kigger du på?

  • #2   27. nov 2014 En 2004 smiley


  • #3   27. nov 2014 efter 2003 er der sket en del med de fejl de havde. Så hvis det er en 2004 er du noget bedre stillet ifht de tidl.. Altså folk kom(mer) totakts olie i tanken for at skåne dieselpumpen osv osv.
    Men motoren som motor går som en drøm.


  • #4   27. nov 2014 Forklar lige. Nærmere med hvorfor folk kommer knallertolie i tanken, gælder det også pd motorer??)

  • #5   27. nov 2014 Altså det er en fra 12 måned 2003 ved ikke om det er den dårlige?
    Hvad tror du de er værd de biler?
    Når ja det er en gulepladet smiley


  • #6   28. nov 2014 2,5 V6 TDI er en alm. PD motor.
    Totaktsolie i diesel er for at beskytte brændstofpumpen, der havde det med at give op alt for tidligt på i alt fald de tidligste motorer af denne type. Forklaringen ligger åbenbart i diesel er "for rent". Dvs lavt svovl, som har en smørende evne. Diesel er i alt fald i dag tilsat smørende additiver, for netop at kompensere for manglende svovl..


  • #7   28. nov 2014 Daniel. Mit indlæg var egentlig en advarsel om at se dig godt for. Fordi knaster osv osv på de tidl. motorer var en dyr affære at få lavet. Pris osv på, og endda på gulplader kan jeg ikke hjælpe dig med, idet jeg ikke selv på noget tidspunkt har haft det behov.
    Jeg var selv omkring en Passat Syncro, og 4M, men endte selv med en benziner A6 V6 i stedet. Prøv at tage dig en tur i en A6'er. Den fåes også med den motor. smiley


Kommentér på:
Passat 2,5 V6 TDI highline

Annonce