{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Spray dip på fælge! {{forumTopicSubject}}

Har i nogen erfaringer med det på spraydåse til fælg? Mine fælg er standard sølv og vil have dem sorte når vejret bliver varmere.

Holder det? kan det tage en fælgevask i en vaskehal?

Ved der er videoer på youtube, men det er jo lagt på med pistol af en professionel, noget andet er jo fra en spray dåse (eller???).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spray dip på fælge!
  • #1   12. dec 2014 Ja, det holder, også til fælgvask.

    Dog skal du vente 14 dages til efter du har sprøjtet dem og så skal du sprøjte dem korrekt.

    Evt se youtube og søg på dipyourcar

    Den ting der er vigtigtst, eller rettere de to ting der er vigtigst er

    Affedtning - det skal være helt afffedet, og du skal bruge alcohol.
    Du må endelig ikke bruge fortynder, da det efterlader en hinde, og din dip vil ikke binde ordentligt.

    Påføring - sprøjt gerne 6 eller flere coats på, så har du heller ingen problemer ved at fjerne det igen.


  • #2   12. dec 2014 Og til fælgvask, må der ikke bruges fælgrens..

    Du kan få fælgrens som er ph neutrale, altså med en ph værdi på 7.

    Sonax har lavet et, kan bare ikke huske hvad det hedder.

    Jeg bruger bdp ( break dust professionel ) men der er andre der er lige så gode.

    Alle rensevæsker du skal bruge på dip skal være ph neutrale.

    Alt beskrevet er på plastidip og ikke kopi produkter


  • #3   12. dec 2014 Og alle disse svar kunne findes vha. en simpel Google-søgning - eller en søgning i de mange andre emner der allerede er oprettet herinde... smiley

  • #4   12. dec 2014 Hej.

    Jeg kan ikke tale på andres vegne, men vi/kunderne har ihvertfald god erfaring med CarDip's produkter. Det er både en let, billig og stærk løsning, hvis man hurtige vil have en ny fave på sine fælge. Vi har tilbud i hele december, hvor de sælges til landet laveste priser.

    Se dem her:
    http://www.stickerdesign.dk/cardip

    Jeg har vedhæftet et kundebillede. Disse fælge har være vasket adskillige gange før billedet blev taget.

    Ha' en god dag.

    Mvh. Casper L smiley


    profilbillede
  • #5   12. dec 2014 m. lund,
    det tyder på at du stadig har kosteskaftet siddende fast i anus, prøv da og vær lidt hjælpsom, som alle andre der svarer i denne tråd
    har du ikke noget fornuftigt at sige, så flet næbbet


  • #6   12. dec 2014 Indtil det giver frost så holder det .. I frostvejr bliver det skørt og går nemt istykker

  • #7   12. dec 2014 Gør det, det? Det tåler ned til -25 grader...

  • #8   12. dec 2014 Har også erfaring med at det ikke holder særlig godt i frost....de -25 g er vist ille helt reelt

  • #9   12. dec 2014 Har ikke haft problemer endnu, heller ikke hele sidste vinter, ved ikke hvilket produkt i har brugt

  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #10   12. dec 2014 mine fælge er malet hvide i plasti dip.. efter 2 uger var der desværre kommet for meget bremsestøv på dem, til at de kunne gøres hvide igen, selv efter grundig vask, dette var trods fælgforsegler

Kommentér på:
Spray dip på fælge!

Annonce