{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cd 70 navi opel vectra c - AUX?
  • #3   21. dec 2014 Helt genialt Jesper!

    Har du selv prøvet det?


  • #5   21. dec 2014 Har lige fået det lavet i sidste uge på min Corsa. Hvis den er forberedt kan du se det ved at tage kopholderen ud og dernede skulle stikket ligge. Alternativt kan du hive radioen ud med beslagene og se på bagsiden om AUX står på.

    Det er ikke kun at sætte et stik på - radioen SKAL kodes før det virker - og det skal gøres hos Opel selv.


  • #6   22. dec 2014 Okay, mange tak for det!

  • Richard E
    Richard E Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #7   7. mar 2015 Jeg blander mig lige i denne tråd - selvom emnet ikke helt er det samme smiley

    Ved I, om jeg kan montere en CD 70 NAVI enhed i en Astra, der er født med den mindre enhed uden navigation?



  • #8   7. mar 2015 Kan du sagtens. Den skal bare kodes til det. Har du en GID-, TID-, CID-skærm?

  • Richard E
    Richard E Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #9   7. mar 2015 Pas smiley jeg overvejer at købe en Astra fra 2007, der kun har cd-modulet og standard-skærmen... men inden jeg køber, vil vide, om jeg kan eftermontere navi...

  • Richard E
    Richard E Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #10   7. mar 2015 Men... afhænger det af, hvilken skærm der sidder i midterkonsollen? Og kan det være en "show-stopper"...?

  • #11   7. mar 2015 Hvor stor er skærmen? Er den tæt på kvadratisk eller en aflang skærm?

  • Richard E
    Richard E Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #12   8. mar 2015 Midterkonsollen ser sådan her ud - men jeg kunne godt tænke mig at installere et navi-anlæg i stedet...

    profilbillede
  • #13   8. mar 2015 Skulle ikke være noget problem - den skal bare kodes smiley

  • Richard E
    Richard E Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 5
    #14   8. mar 2015 Super... jeg har set på "gul og gratis", at man kan købe sådan en enhed for kr. 400... er det virkelig så simpelt?

    Jeg tænker... kan man bruge den samme skærm, eller skal der ikke også monteres en ny der? Hvad tror du, det ville koste at få lavet...?


  • #15   8. mar 2015 Den nye skal kodes til bilen, så ja smiley

Kommentér på:
Cd 70 navi opel vectra c - AUX?

Annonce