{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Golf IV vil pludselig ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har idag købt en Golf IV 1.8 20V, som har kørt og startet godt indtil i aftes.
Jeg var ude og køre, kører så hjem i indkørslen og slukker bilen. Og lige efter, altså bare 5 sek efter, prøver jeg at starte bilen igen for at parkere den længere inde i indkørslen. Men nu vil den ikke starte....

Der lader til art være strøm på batteriet da lys, radio osv. fungerer når der er tænding. Men når jeg drejer nøglen for at starte den, så vil den ikke starte. Der kommer ikke nogle lyde når jeg drejer nøglen..

Hvad kan det være, der skyldes at den pludselig ikke vil starte?

Håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf IV vil pludselig ikke starte
  • #1   21. dec 2014 Havde samme problem fornylig med min Punto 188. Det viste sig at være stelforbindelsen til gearkasse/motoren der var rusten/irret - så rens kabelskoen her og giv det lidt siliconefedt inden du samler igen.

    Typisk symptom: opstod pludseligt og bilen kunne godt slæbes/skubbes igang, men ville ikke rigtig køre i tomgang - og som du nævner - fungerer al anden elektronik upåklageligt.


  • #2   21. dec 2014 når nu det er en Golf IV , ville jeg nok kigge på ledningen på starteren, mellem starterrelæ og selve starteren.(sammenbygget) Det er før set at den kan irre helt over.På nogle startere ligner det et stelkabel, selvom der løber plus igennem.

Kommentér på:
Golf IV vil pludselig ikke starte

Annonce