{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Skift af tandrem.. {{forumTopicSubject}}

Hej bg har en polo 6n 1.0 fra 99 og overvejer at få skiftet tandrem. Er ikke selv mekaniker og vil derfor hyre en mekaniker til at skifte den. Nogen der kender en uautoriseret mek. omkring Vejle og omegn,der kan hjælpe?
Mvh. Jimmy
Godt nytår btw ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af tandrem..
  • #1   29. dec 2014 Du skriver at du "overvejer" at få skiftet tandrem? Altså enten skal den skiftes eller også skal den ikke. Hvor langt har den kørt siden sidste skift? Og hvor gammel tandremmen?

  • #2   29. dec 2014 Men du kan da f.eks. ringe til CHT Biler på Ibæk Strandvej og snakke med dem, det kan de sagtens ordne.

  • #3   29. dec 2014 Ja overvejer det kraftigt,-og grunden til dette er,at jeg ikke ved,hvornår den sidst blev skiftet.. Købte bilen for et år siden af en fyr,der godt nok påstod,at den for nylig var blevet skiftet,men glemte så lige at fortælle at gearkassen var færdig (det er en anden historie)..hvilket vil sige,at jeg ikke stoler en dyt på,hvad han har brugt af salgsargumenter.. Prøver da lige at gi dem et kald imorgen. Takker ??

  • #4   29. dec 2014 Jeg er ikke sikker på at de har åbent her mellem jul og nytår. Men hvis du ikke ved hvornår den er skiftet så er det bare med at få det gjort, jeg gjorde det samme med min Golf 3. Sælger sagde også at der var 40.000 km eller et år til at den skulle skiftes, men jeg skiftede den alligevel.

    Vil du "bare" have skiftet tandremmen, eller skal det være et komplet sæt inkl. medløberhjul, remstrammere og vandpumpe?


  • #5   29. dec 2014 Skal det gøres,så skal det gøres komplet. Tænker at det vil være den bedste løsning i længden. Ved at VW tager knap 5000 for et komplet skift ??

  • #6   29. dec 2014 Jeg er helt enig. Jeg gav 1.800 for reservedele og cirka 1.200 i arbejdsløn hvilket jo så er 3.000 i alt. Min er en 1,9 TDi 1z, og delene til din lille Polo er i hvert fald ikke dyrere.

  • #7   29. dec 2014 Ja det lyder overkommeligt selv for en SU-modtager som mig. Fik du den også skiftet dernede? (Tænker på hvad din erfaring er med stedet) ??
    Er det nede bagved det gamle NT auto?


  • #8   29. dec 2014 Niks, men jeg kender Kenneth som har stedet sammen med hans bror smiley de er dygtige. Det ligger lige ud til Ibæk Strandvej på venstre hånd når du drejer ind nede fra byen af, de har et stort skilt ude ved vejen. Fik afbalanceret og monteret dæk dernede sidste år til en meget god pris, og der var ikke noget bøvl med dem.

  • #9   29. dec 2014 5000 lyder godt nok dyrt i hvert fald

  • #10   29. dec 2014 Super ?? jeg siger sgu tak for din respons. Elsker sgu den bette Polo og har lagt så meget i den af styling osv,at den sgu skal passes på ??

  • #11   29. dec 2014 Ham X: Ja 5000 hos VW Vejle - fik et telefonisk tilbud. Det var egentlig bare for at få en føler med,hvad prisen ligger i omegnen af ved en aut. mekaniker

  • #12   29. dec 2014 Når bilen er så gammel som den er, så kan det ikke betale sig at køre den på et autoriseret værksted hvis du spørger mig.

Kommentér på:
Skift af tandrem..

Annonce