{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Dennis j
Dennis j
Tilmeldt:
8. sep 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Temperatur {{forumTopicSubject}}

Jeg har efter der ingen varme er i bilen skiftet køler og termostat og efterfyldt udluftet og lige meget hjalp det hvad er der så galt jeg har snakket med flere om det kan være de 2 følere der sidder på køleren der er defekt det skal lige siges det er en vectra b fra 97 stc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temperatur
  • Dennis j
    Dennis j Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   7. jan 2015 Hvordan luftede du den ud for det ku godt lyde sådan

  • Dennis j
    Dennis j Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   7. jan 2015 Gøres det i slangerne bag motoren ind mod kabinen eller er det i fronten i den store kølerslange

  • Dennis j
    Dennis j Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   7. jan 2015 Hold fest nogen der vil købe en skrotbil hehe jeg er Anlægsgartner ikke mekanikker

  • Dennis j
    Dennis j Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   7. jan 2015 Har lige snakket med mekanikker nr 2 de siger begge 2 skift vandpumpe og tandrem men hvem gør den slags et pænt stykke under 4500 syntes prisen er lidt stram når pumpe og rem og nye hjul koster 890kr ca

  • Dennis j
    Dennis j Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   8. jan 2015 Jeg har allerede opgivet ungerne må få vandgrød resten af året

  • #11   8. jan 2015 Er der ikke en herinde som kan smutte forbi og hjælpe. Det er desværre for langt til at jeg gider at køre ( bor i sønderjylland) for ellers kunne jeg hurtigt lige rense dit varmelegme samt udlufte den.

    Yderligere, føles kontakten til at justere varmen med, normalt? Bare så der ikke er et kabel der er knækket eller hoppet af.


Kommentér på:
Temperatur

Annonce