{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forum for CityBug ejere (Aygo, C1 og 107)
  • #4   19. jan 2015 Der bliver snart oprettet en gruppe der hedder:
    "Vi afleverede vores nosser før vi købte denne bil"

    Der kommer til at være masser af guf for alle de mænd der har tvunget sig selv ned i sådan en "bil"..;)


  • #8   19. jan 2015 Ha ha jeg vidste den kom! smiley

    Det ændrer dog ikke på at jeg har ondt af de voksne mænd der kører rundt i disse biler.. Man kan nærmest se det i øjnene på dem at de er flove af og til..:D


  • #10   19. jan 2015 Derfor foretrækker jeg nu stadig at ankomme med stil og især i en bil der ikke bliver kvast mod en cykel..

    Og nej de kan ikke blive sprøde. Og det er ikke ud fra min "hill-billy" overbevsining. Aygo, Lupo, Arosa, C1, 107 osv osv kan IKKE blive sprøde. De kan gøre mere tålelige at se på, ikke sprøde.


  • #12   19. jan 2015 skal man da bevise noget ved og købe/køre i en stor bil? smiley
    hvis man kun har sig selv og tænke på og måske en kæreste, så er en citybug eller anden mini bil mere end nok for en. smiley


  • #13   19. jan 2015 Jeg har da også fuld respekt for din mening, ligesom at jeg skriver min egen mening..:)

    Jeg ved ikke om man skal bevise noget ved at købe en stor bil, jeg syntes bare det er trist når fuldvoksne mænd tager en bil på i stedet for at sætte sig i en..

    Jeg bebrejder ikke dem, jeg bebrejder det danske afgiftssystem..


  • #15   19. jan 2015 de er høje ja, men stort set alle bilfabrikanter bygger jo efterhånden ud fra det princip ''less is more'' det gælder vel på alle lede og kanter.

  • #16   19. jan 2015 Har også haft mine ture med det med mange af de biler jeg har hentet hjem til mig selv eller andre for den sags skyld.. Savner de dage med ham der hed Kim fra Odense afdelingen der vidst ikke arbejder mere grundet sygdom..

    Han var til at tale med når man klagede og oftest endte det også med at der kom en god slat penge retur når bare man dokumenterede for ham at de var forkert på dem ved skranken..

    Bedste eksempel.. Skulle betale afgift af en E36 320i.. Det ender så med at kællingen ved disken laver beregninger ud fra en E46 320i til dels da hun ikke lige formår at rette sin søgning til blandt forhandlerne.. Jeg har aldrig været så tosset i mit liv..:D


  • #19   19. jan 2015 Sådan en bil får også mange smil.. Helt sikkert. Men den får mindst ligeså mange grin og jeg ville til hver en tid foretrække min..

    profilbillede
  • #20   19. jan 2015 Pernillechristina.

    så er der jo mange der bliver snydt når man laver et skøn og siger det er nok den rigtige bil....siger så ikke at du snyder, lyder bare sygt at man kan snyde på den måde.


  • #22   19. jan 2015 R M: Skal du have en historie mere?

    Min far og jeg hentede en BMW Z4 til ham hvor han betalte afgiften.. Ca. 2½ år senere kom der en efteropkrævning på over 50000 Kr i ekstra afgift fordi den nu var blevet "endeligt afsluttet".. Min far fandt sig ikke i det da han havde betalt over 200000 Kr en gang.. Efter hjælp fra Terminalen og en advokat fandt vi frem til at de havde udregnet efter den nye Z4 model der så var kommet i mellemtiden.. Det endte med at min far fik endnu flere penge tilbage, men en undskyldning for elendigt arbejde kom aldrig.

    Det værste er at nogle mennesker bare havde betalt og så var det sket.


  • #23   19. jan 2015 jamen som i dit eksempel med en VW Polo 1.0, den bil findes der da mega mange af og burde ikke være så svært eller tidskrævende og finde en pris.

  • #27   19. jan 2015 Thomas M

    ved intet om og hente biler, men det lyder ikke helt lovligt og forlange penge 2 år efter en sag er afsluttet.
    jamen de altså skat kan da vel regne ud at den gamle model som din far har og den nyere model langt fra er den samme bil og at prisen logisk nok er højere på den nyere model.


  • #28   19. jan 2015 pernillechristina

    udtaler mig ikke om dit arbejde som sådan, mener kun at systemet i end arbejder med burde være lidt mere gennemtænkt...så undskylder mange gange hvis du følte jeg nedgjorde dit arbejde smiley var ikke lige meningen.


  • #30   19. jan 2015 bliver det så fastlagt en gennemsnitspris eller hvordan fungerer det lige?

  • #33   19. jan 2015 er vidst meget simpelt når man ved hvad man laver smiley

  • #35   19. jan 2015 sa forstår man også at man betragter det punkt i systemet for og være penge griske..desværre.

  • #37   19. jan 2015 ja forhåbentlig da smiley .... ej tvivler jeg skam heller ikke på.

  • #38   21. jan 2015 Well... Jeg har lige solgt min Cupra til fordel for C1'eren - kan jeg få lidt medlidenhed be' om?! VI skal købe hus, så alt hvad der kan frigøres af kapital skal frigøres. Så kan jeg købe en sjov bil på friværdien senere, når vi har overblik over økonomien efter det første år.

    Med det sagt - jeg er sku ret glad for min sorte C1'er... Den skal jo ALDRIG tankes smiley Det er ... SORT ... magi!!! Jeg forstår det ikke! Min kæreste har også en hvid C1'er og den har bare været latterligt billig ift. Cupraen og aldrig slået en skid forkert. Det må man alligevel tage hatten af for.


Kommentér på:
Forum for CityBug ejere (Aygo, C1 og 107)

Annonce