{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.241 visninger | Oprettet:

BMW 330D rippet i nat i Aarhus {{forumTopicSubject}}

Så skete det værst tænkelige - i nat har jeg været udsat for groft tyveri på min BMW e46. Bilen blev rippet på åben gade i Aarhus C. Bilen er nu uden kølerhjelm, lygter (xenon), rat, gearknop, lister indvendig, navigation mm.
jeg beder alle i Århus være særligt opmærksomme, hvis i også er ejere af en BMW, da det tydeligvis er det de går efter.
Politiet bekræfter dette da de forinden har været ovre på den anden side af boldbanen ved ASA hvor der er forsøgt begået tyveri på en anden BMW model. Til alt held blev tyvene fanget og vi krydser nu fingre for at det kan lede os til tyvene på vores egen bil!

for tre dage siden lagde jeg mærke til en mistænksom bil, der lå og trillede rundt i området hvor jeg bor. Fra vores lejlighed på 5 sal opdagede jeg at de holdte parkerede ud for vores bil. en mand lyste ind af bilen og jeg skyndte mig selvfølgelig ned. da jeg kom ned på gaden var de på vej væk. jeg flyttede bilen denne aften og nu skete det så alligevel.

bilen de lå og kørte rundt i var en Grå BMW e90 med start reg nr AH.. bilen har dobbelt pot bagud. HOLD ØJE DERUDE.. TJA ANDET KAN MAN VEL IKKE SIGE. moin. Så er det jo fedt at man ikke har kasko på sin bil... AV. Noget man kan gøre? nej nej og nej


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 330D rippet i nat i Aarhus
  • #1   26. jan 2015 Sådan så det ud da jeg kom ned.

    profilbillede
  • #2   26. jan 2015 2.

    profilbillede
  • #4   26. jan 2015 Svineri! Man skal da alligevel være ret kolde for at begynde at adskille en bil ude forsn en boligblok. Håber du finder dem.

  • #5   26. jan 2015 Man skal ikke være kold for at gøre noget som dette, slet ikke i Danmark.

    Straffen for at blive taget vil som regel være betinget og skulle man være uheldig kan man få 30 dage for det. -Sikkert med fodlænke.

    Hvis man til gengæld opdager det, og giver personen en røvfuld så kan du være sikker på at få minimum 60 dage. Selvforsvar i Danmark straffes som regel hårdere end angreb - det har jeg da i hvert fald papir på. Det er tragisk!

    Danmark er det bedste land i verden at begå tyveri og røveri i. Ja også voldtægt nu vi er igang.. Du kan ødelægge en piges lange liv på 10 min, men nøjes med et par måneder i skammekrogen. Flot! smiley


  • #6   26. jan 2015 Trææææls, skal nok holde lidt udkig. Men at du tør at have en bil til den pris uden kasko...puha

    Er da lidt glad for jeg ikke har bil efter jeg er flyttet til Aarhus


  • #7   26. jan 2015 #5 sørgeligt men sandt smiley

  • #8   26. jan 2015 Det er er helt gak - jeg håber de finder gerningsmændene. Jeg hader, at man skal være bange for at få rippet sin bil. Jeg bor lige i nærheden, men min bil er ikke så attraktiv som din.

    @Thomas M. Nu kan man jo ikke kalde det selvforsvar, hvis man tæver nogen, der stjæler. (Selv om man kan have lyst til det)


  • #9   26. jan 2015 I mit tilfælde hvad angår selvforsvar så var det et optrin på et diskotek hvor jeg efter at være blevet angrebet selv tog affære overfor to fyre.. Ikke meget krudt i dem så snart de mødte modgang. Selv med et kamera der viste hvem der startede blev kun jeg dømt, fordi de havde lidt skade og ikke mig.. Det fucking til grin. Dommeren sagde direkte at jeg i normale tilfælde ville gå fri, men de havde netop fået restriktioner på at regeringen forventede flere domme - så det blev jeg en del af.

    For mig er det hver mands ret at forsvare sine medmennesker og sine ejendele. Så at banke en tyv til ukendelighed er der hvor jeg kommer fra helt okay. Jeg har stadigvæk en drøm om at tage en i min indkørsel for at "komme" til at hakke en finger eller to af..


  • #11   26. jan 2015 Nu tvivler jeg på manden har en indboforsikring når han bor i lejlighed, og ikke en gang har en kasko forsikring, det er hammer ærgeligt når sådan noget sker, men det er desværre bare for nemt at være kriminel i Danmark,

  • #12   26. jan 2015 De fleste i lejlighed har da en indboforsikring, men jeg tvivler på at den dækker fastmonterede dele fra bilen. Det er noget andet med løse ting.

  • #13   26. jan 2015 Thomas haha hvor latterligt, minder mig om dengang mine venner og jeg blev overfaldet af et par idioter med kniv, det endte dog med at DE skulle en tur på skadestuen, men alligevel blev vi anmeldt for vold og skulle en tur i retten, men sagen mod os frafaldt heldigvis..

  • #14   26. jan 2015 Jeg har indbo, men tror ikke at den dækker disse skader. er i gang med at undersøge det.

  • #15   26. jan 2015 Indbo tror jeg ikke dækker desværre.. Har dog hørt om tilfælde hvor de har dækket værdigenstande som ikke er "bil-ting" såfremt bilen har holdt hjemme på adressen.



  • #16   26. jan 2015 Mirza: Ja det er vanvittigt.. Jeg har prøvet det samme som dig hvor sagen også frafaldte. Vi var 2 der blev angrebet med en smirnoff flaske af 2 mærkelige smarte fyre i byen. Det endte så med at de røg på skadestuen med næse osv..

    Vi var så 4 der blev anholdt, altså mig og nu 3 venner fordi de 2 af dem var sammen med os da politet opsøgte os. 16 timer i dententionen, sigtelse og løsladelse da dommer ikke fandt grundlag for varetægt.

    En uge før starten for retssagen finder diskoteket endelig deres udendørs overvågning frem og den viser lige præcis det som vi havde beskrevet som optakten til det som det blev til.

    Sigtelse frafaldte inden sagen kom i gang. Os 4 fik hver især knap 5000 i erstatning af staten for tiden i detentionen. De to drenge fik hver især en bøde for gadeuorden(Vi ville ikke anmelde dem da det er kedeligt). Den ene af de to drenge blev så ligeledes sigtet for falsk vidneforklaring da han prøvede at tørre hans to ødelagte fortænder af på os, som viste sig at være nogen han selv havde ødelagt i sit job som tømrer da han tabte en hammer ned i munden.(LOL).

    Jeg kalder det karma, og tog i glæde imod de 5000 som jeg så som lidt skatte-tilbagebetaling. smiley


  • #17   26. jan 2015 Selvom man finder dem, der gjorde det, kan du kun få det tilbage ved at stjæle det fra dem. Der vil som regel aldrig være beviser nok til at få lortet tilbage ad rettens vej. Kun hvis de blev stoppet med bilen fyldt med dine ting midt om natten, så er der en chance... Desværre.
    En dyr lærestreg - montér en alarm. Ikke, at det så umuligt kan ske igen, men det forøger chancer for at de går videre til anden bil...


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #18   26. jan 2015 Har prøvet det samme med min e46. Det ligger sikkert ude i Gellerup et sted.
    Som de andre siger, skal du nok ikke regne med og få det igen, selvom de så får fat i dem. Det sidder sikkert allerede på en anden bil nu. Den
    E90 du snakker om, er den matsort? Der holde tit en ved Shell tanken ved Grenåvej, med to dobbeltpotter.


  • #19   26. jan 2015 2

    profilbillede
  • #20   26. jan 2015 Den ser sådan ud.

  • #21   26. jan 2015 Har de smadret ruden for at komme ind i bilen?

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #22   26. jan 2015 Hvorfor ingen kasko på så dyr en bil?

  • Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Emner: 50 Svar: 179
    #23   26. jan 2015 Sikkert fordi i de fleste tilfælde er kasko dyrer end bilen pfff..

  • #24   26. jan 2015 Det er jo lige før, man er nødt til at sove i sin bil, for at kan holde øje med den!

  • #25   26. jan 2015 De har taget et 16 mm bor og boret låsen ud i døren. smiley
    Tja mht kasko så er det jo en vurdering man skal gøre med sig selv. Jeg valgte så den forkert vej denne gang.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #26   26. jan 2015 Mon dog kasko koster mere end bilen er værd?

    Billigste 330 står til 70.000

    Men ja, super ærgeligt.


  • #27   26. jan 2015 Ok, synes sgu at det er sygt modigt at stå midt om natten og bore låsen ud lige foran boligblokken...

  • #28   26. jan 2015 De er kolde og ligeglade. Og hvis man prøver at stoppe dem får man 5 folk på nakken.

  • Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Emner: 50 Svar: 179
    #29   26. jan 2015 Det er latterligt dyrt jeg skal give 27.000 kr for 1 års forsikring til min bil som jeg har købt og betalt kontant til 35.000 kr det er jo dybt godnat

  • #30   26. jan 2015 magnus.. du skal ikke være ked af at du har fravalgt kasko.. medmindre at du lige har købt bilen, men hvis du har haft den i blot et år og har fx sparet 5000kr på forsikringen og din selvrisiko er høj, lad os sige 5000kr..

    Så har du på blot 1 år 10.000kr at købe dele for, det burde snildt kunne lade sig gøre hvis man køber fra en ophugger..

    men øv ;-(


  • #31   26. jan 2015 Hvis der er nogen der kender ejerne til de to andre biler der er blevet rippet i nat i Aarhus, vil jeg meget gerne i kontakt med dem. Mange tak.

  • Ita<3
    Ita<3 Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Emner: 50 Svar: 179
    #32   26. jan 2015 Lige præcis Mirza smiley

  • #33   26. jan 2015 Hold nu op, det er frækt gjort..

    Der røg så det navi anlæg du lige har monteret...

    Hvis det har interesse, så har jeg et standart 4 eget rart, jeg gerne vil donere (uden multifunktion). Indtil du måske finder noget andet...


  • #34   26. jan 2015 ja de er sgu nogle røvhuller... Så din hjælp var sgu lidt spild af tid desværre. Jeg vil meget gerne låne dit rat. men den kommer ikke til at køre lige pt, da både motorhjelm, og lygter mangler.. skriver lige en sms til dig på et tidspunkt.

  • #35   26. jan 2015 Har de også stjålet alle modulerne i bagagerummet, eller har de kun tager skærmen?

  • #36   26. jan 2015 Nej har de ikke. Men Servicebog og alle bilens oplysninger er væk.

  • #37   28. jan 2015 Hejsa, er lige faldet over din tråd.
    Er der kommet nogen afklaring i sagen? Og lad mig gætte, det var en flok indvandrer? - For hvis det var det, er jeg 95% sikker på at jeg har haft et 'uheldigt' møde med dem, hvor de stjal min kammerats bil og kørte lidt i den på havnen, efter de havde påkørt ham med en Mazda 323F, men da de efterfølgende havde afleveret bilen tilbage, kørte de afsted i 3 biler, den nævnte Mazda, samt en Sølv/Grå BMW E90, hvor jeg mindes nummerpladen startede med AH. De kom efterfølgende tilbage, hvor vi stod klart i undertal, og de havde en truende adfærd samt tog billeder og truede med at stjæle vores biler om natten,

    (Håber det giver lidt mening det jeg skriver)
    Mvh. Patrick


  • #38   28. jan 2015 Til jer der mener kasko er for dyr, så prøv technoforsikring. Har dem selv, og giver 4800 om året.
    De tager ikke efter hvor mange HK din bil har, men efter hvad nyprisen var.
    Så BMW'en vil koste knap 5000,- om året med fuld kasko, samt nøgle, og tankdækning.


  • #39   28. jan 2015 Til opsummering har jeg så fundet ud af at en beboer har kontaktet politiet imens de var ved at røve bilen. Men da politiet ikke i deres system kunne se at bilen var stjålet gad de ikke at sende en patrulje ud. JA jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige om det her samfund. Jeg er sgu ved st brække mig over det. Jeps en flok indvandre dog er der stadig en ukendt bil (BMW) der har været og rippet min bil. Den skulle efter sigende være i to farver og uden lygter. Men den har jo nok fået min front på nu.
    Jeg står selv med hele ansvaret og politiet har jo lavet et elendigt arbejde og det håber jeg at de også selv til tilstå.


  • #40   28. jan 2015 når politiet har den opførsel, så er selvtægt fandeme næsten det eneste der kan stilles op. håber sgu du finder idioterne og giver dem en ordenlig omgang smæk så de fatter de ikke skal rode ved andres biler igen

  • #41   28. jan 2015 Jeg ville klage til Mette Fredriksen direkte, hun er kendt for at dele nogen gode huskekager ud, samt din lokale folketingsmand eller hvem du nu synes om i Århus området af politikere.

  • #42   28. jan 2015 Ja man får lyst til selvtægt, men vores samfund er desværre skruet sådan sammen at man bliver hårdere straffet hvis jeg gør dem noget ondt. Jeg er heller ikke typen der er ude på at gøre nogen fortræd. Det værste er at det ender med at have store økonomiske konsekvenser for mig og jeg må nok se i øjnene at jeg ikke har råd til at beholde mim BMW.

  • #43   28. jan 2015 Du må bare med i retten og så se hvordan de ser ud:-D
    så må du og dine venne samles og opsøge dem evt efter retsagen:-D du kunne jo nemt presse mange penge ud af dem:-D


  • #44   28. jan 2015 Nej får man Intet ud af desværre, disse personer har ingen penge og lever nok på en bistand som vi andre må betale. En retssag vil blot koste mig penge og ende med at jeg nok sandsynligvis vil få tæsk af gerningsmændene. Disse typer er ligeglade med alt og hvis man forsøger at stoppe dem bliver man bare tæsket. De sidder nok alligevel og følger med i denne tråd, så man skal nok passe på hvad man siger og gør. Skrækkeligt samfund vi har. Og det mærker man først når man står i situationen.

  • #46   28. jan 2015 De skal bare møde op her, der er masser af landbrugsjord som trænger til gødning.

  • #47   28. jan 2015 Jeg er mundlam!

  • #48   28. jan 2015 Der kan man tale om mindre godt politiarbejde.

  • #49   28. jan 2015 Fordelen ved at bo på landet, er at man kan nå at skaffe sig af med dem før Politiet ankommer hvis man for fingrene i dem! smiley

    Spøj til side, det er godt nok et trist syn! Danmark er et trist land at bo i, både ang. selvtægt som offer, men også at straffen er direkte til grin hvis synderne bliver fundet. Voldtægtsmænd og pædofile burde få skåret deres penis af og hængt op på rådhuspladsen, tyveknægte skulle få hakket fingrene af, og så skulle vi få 24 timers bemandet grænser igen! smiley


  • #50   29. jan 2015 Surt nok.

    Det lyder til at nogen har lavet en frontskade på en anden e46.

    Det er vel derfor man snupper hjelm, lygter og rat med airbag.

    Så vidt jeg kan tælle til, er resten forholdsvis besværligt at tage af i forhold til hvad der skal skiftes ved en mindre frontskade.

    PS hvordan fanden får man en motorhjelm ind i en normal personbil, er den ikke for stor på ca alle leder?


  • #51   29. jan 2015 En 5 dørs bil fx en Carina E kan godt sluge sådan en motorhjelm

  • #52   29. jan 2015 51# Så lærte jeg noget nyt. Men det hjælper nok når den kommer lidt på højkant.

  • #53   29. jan 2015 Jep

  • #54   29. jan 2015 Velkommen på forsiden: http://ekstrabladet.dk/112/skraellede-bmw-politiet-kom-aldrig/5418315

  • #55   29. jan 2015 Nå ja, men hvis de er fundet, så må de jo komme med delene! - eller få et nakkeskud... smiley

    Eller nåh ja, vi bor jo i Danmark. Tag det selv sliklandet for alle indvandre & østeuropæer... smiley


  • #56   30. jan 2015 er det ikke bare almindelig politiarbejde?? ELENDIGT!!! smiley tænker kun på at de skal have flere fotovogne på gaden end finde dem der egentlig begår alvorlig kriminalitet. går selv ind for selvtægt og ville ikke være bange for at tage fat,hvis nogen stod og rodede rundt i min indkørsel..

  • #57   30. jan 2015 bor selv på landet med en silo som nabo. så kan han sgu komme derned og hygge lidt smiley

  • Ditte G
    Ditte G Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #59   31. jan 2015 Vi fik også rippet vores BMW den nat. Vores bil er en coupé med lædersæder - og det var så dem de tog smiley
    Den holdt på Ingerslev Boulevard ved Svømmestadion fra søndag aften den 25.1, og vi blev ringet op mandag morgen af politiet. Øv øv øv.


  • #60   31. jan 2015 Det må være dejligt nemt at bygge en BMW op, hvis man ripper samtlige BMW'er i Århus området for de dele man skal bruge! Sikke nogle svin!

  • #61   31. jan 2015 Historien er også slut for mig nu, bilen blev solgt idag. Selvfølgelig med kæmpe tab. Jeg venter med at eje en BMW igen til at jeg har en garage. Pas på derude. Hvilken bil skal man have nu, hvis man skal være sikker på at den ikke bliver stjålet/røvet?


  • #62   31. jan 2015 Det er fandme sørgeligt at du måtte af med den Magnus.. Må man spørger hvad du fik for den??

  • #63   1. feb 2015 Du får lige en privat besked.

  • #64   1. feb 2015 Det kan betale sig at være tyv i Danmark, kedeligt faktum.

Kommentér på:
BMW 330D rippet i nat i Aarhus

Annonce