{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e91 330i vs. 335i????
  • #1   26. feb 2015 2 x turbo...

  • #2   26. feb 2015 Ved godt at der er 2 turboer..
    Synes bare at der er mange der har fået skiftet dem alt for hurtigt, nogen allerede ved 120.000km!!!!


  • #3   26. feb 2015 Har læst på div. Fora at det er oliekøleren som bliver stoppet & minimerer smøretrykket, om det passer skal jeg ikke kunne sige, men lyder fornuftigt..

    Kører selv 330i se aut. Coupe fra 07 med under 100000 km på plokken, kører som en drøm, kiggede også på 335, men kunne ikke finde noget med fornuftig km til prisen, så måtte nøjes med 272 hk udgaven, den trækker nu også ganske jævnt i alle gear.. smiley


  • #4   27. feb 2015 Jeg har selv lige stået i samme situation. Motoren i en 330i er et sandt mesterværk og den skulle køre som en drøm. Hvis man kan "nøjes" med de 231hk så havde jeg valgt en 330i.

    I mit tilfælde synes jeg ikke det var nok, hvilket er den primære grund til at jeg valgte en 335i E91. Derudover leverer 335i fuldt moment allerede ved 1300 omdrejninger, så man mærker stort set ikke at det er en turbomotor.


  • #5   27. feb 2015 Og nu ved jeg ikke om du kigger på N54 eller N55, for hvis du kigger på N55, så har den altså kun en enkelt turbo.

    Efter sigende skulle N54 motoren dog være noget overdimensioneret


  • #6   27. feb 2015 Har ikke selv ejet en 335i, men en god ven havde en fra ny i 2007 og et par år. Han elskede bilen, og betegner den stadig som den bedste han har ejet. På trods af at den jævnligt holdt på værksted!!!
    Jeg har flere gange kørt en E90 330i (N52 motor med 258 hk) og det virker! Fornuftigt ovskud og ikke noget nævneværdigt bøvl (jeg har læst om enkelte motore som er begyndt at tikke lidt) Jeg ville være fint tilfreds, og den kører fedt. N53 motoren (272 hk) har ry for at bøvle lidt med insprøjtningssytemet, da det er ændret markant på denne motor (direkte indsprøjtning) Men kender den som sagt ikke...


  • #7   27. feb 2015 Hej Flip I
    Jeg har nu haft min 335I i ca. 2 år den har gået ca. 140tkm og har ikke haft nogle større problemer, bilen er helt standart dog undtaget en lidt større intercooler. biler er med auto/steptronic gear kasse med ratskifte, er meget tilfreds med det.
    De har ry for at ødelægge turboer ,indsprøjtnings dyser og dryppe olie, dog skal det siges at min "kun" har dryppet olie og det er nu lavet(kan kun laves med flydende pakning) kan kun rose den bil som jeg syntes kører helt fantastik (desværre skal den sælges pga. jeg er startet som selvstændig og skal bruge en kasse vogn)
    Du kan evt. ringe hvis du vil have en snak om en N54 model, skriv en pb hvis du skal have mit nummer.

    Mvh Martin.


  • #8   27. feb 2015 Tak for svarene.
    Drømmen er nok 335i, men synes bare at der er flere som har fået skiftet turboer alt for tidligt- pris Ca 40K
    Er der andre dyre reparationer man kan forvente på 335i???
    330i'en jeg kigger på er enten en 258hk eller 272hk!!


  • #10   27. feb 2015 Den skal ikke tunes på nogen måde!! Højest noget proformance udstødning.
    Har været rigtig glad for min 530i, mangler kun lidt mere moment, da den er lidt tung!!
    Er der andre dyre ting som man skal regne med at der skal på 335i?


  • #11   27. feb 2015 N54 motoren har et generelt problem med højtryksbenzinpumpen. Jeg ved at BMW i Canada har udvidet garantien på den,

    Den er rimelig dyr at få skiftet.
    http://abcnews.go.com/TheLaw/bmw-admits-fuel-pump-flaw-turbo-cars/story?id=11968495&page=1


  • #13   27. feb 2015 Måned/ Rasmus h:
    Tak for de rigtig gode svar'!!!!
    Har været inde og læse om N54 på de links ecc... Sikkert en rigtig lækker motor, men med en del problemer!!!
    Hvad siger I?? 258 vs. 272 hk?? Er der problemer med nogen af de 2 motorer???


  • #14   28. feb 2015 Har ingen problemer med min 272 hk.. smiley

  • #15   28. feb 2015 Steffen:
    Har du hentet den i Tyskland??
    Det er i jo ikke ligefrem fordi de vrimler på markedet i DK!!!


  • #16   28. feb 2015 Hejsa,

    Nej, min kæreste bor i England, så bilen er på UK plader smiley


  • #17   28. feb 2015 Okay.
    Har været inde og kigge på mobile.de og der er flere fine bmw'er dernede!!
    Skal bare ha et firma til at hjælpe med at hente den hjem, og ordne alt papirarbejdet!!!


  • #18   28. feb 2015 Jeg havde bare kørt derned & hentet den, se om du kan finde 3 biler i samme område som ser godt ud & har det udstyr du vil have, så er det jo bare & tage på roadtrip smiley

  • #19   1. mar 2015 Har aldrig prøvet det før!!
    Bi-xenon, sort sportlæder, Mpakke ude og inde og navi skal sidde på når jeg køber den!!
    Har du ikke nogen billeder af din e92??
    Så ellers at der var et firma som kunne beregne afgift og stå for dialogen med den tyske forhandler for en okay pris!!!


Kommentér på:
Bmw e91 330i vs. 335i????

Annonce